21-01-2010
Αδυνατίστε με 7 κινήσεις

photo

Ο ιδανικός τρόπος για απώλεια κιλών που δεν καταλήγει στην επαναπρόσληψή τους, είναι η υιοθέτηση μιας υγιεινής διατροφής.

 

Υπάρχουν μερικά απλά μυστικά που μπορείτε να προσαρμόσετε στην διατροφή σας, τα οποία θα σας βοηθήσουν να απαλλαχθείτε μια για πάντα από τα επιπλέον κιλά και θα σας βοηθήσουν να νιώθετε πιο δυνατοί και γεμάτοι ζωντάνια.

 

1.  Το πρώτο πράγμα που πρέπει να βγάλετε από την διατροφή σας είναι οι θερμίδες των αναψυκτικών και των ποτών. Τα αναψυκτικά, οι καφέδες και τα γλυκά ροφήματα προσθέτουν κενές θερμίδες στην καθημερινότητα σας. Επιπλέον, τα ροφήματα δεν προκαλούν τον κορεσμό που προκαλεί μία στερεά τροφή, με αποτέλεσμα να μην καλύπτουν το αίσθημα της πείνας. Αντικαταστήστε τα αναψυκτικά με άφθονο νερό και προσπαθήστε να έχετε πάντα ένα μπουκαλάκι νερό δίπλα σας για να το θυμάστε ευκολότερα.

 

2.  Εκείνο που πρέπει οπωσδήποτε να εντάξετε στην δίαιτα σας είναι τα φρούτα και τα λαχανικά. Καταναλώστε λοιπόν 8 μερίδες φρούτων και λαχανικών ημερησίως γιατί όπως είναι γνωστό τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνες και νερό. Όλα τα παραπάνω συστατικά αποτελούν την ιδανική επιλογή για απώλεια βάρους και ευεξία.

 

3.  Ένα από τα βασικότερα βήματα σε περίοδο δίαιτας είναι η μείωση των μερίδων. Περιορίστε, λοιπόν, την ποσότητα του μεσημεριανού και βραδινού φαγητού τουλάχιστον κατά το 1/3 και προσπαθήστε να παίρνετε τις ημερήσιες θερμίδες με μικρά και συχνά γεύματα. Μην ξεχνάτε ότι πολύ βασικό είναι να τρώτε αργά και να σταματάτε μόλις νιώθετε την αίσθηση του κορεσμού.

 

4.  Αν αποφασίσετε να μπείτε σε πρόγραμμα σωστής διατροφής μην ξεχάσετε ποτέ τη σημασία του καλού πρωινού. Να τρώτε πάντα πρωινό γεύμα και όσο πιο κοντά γίνεται στην ώρα αφύπνισης. Η σπουδαιότητα του πρωινού εξάλλου είναι γνωστή. Ενεργοποιεί το μεταβολισμό και αυξάνει τις ημερήσιες καύσεις, ενώ επιπλέον βοηθά στον καλύτερο έλεγχο της όρεξης και των γευμάτων καθ΄όλη τη διάρκεια της ημέρας.

 

5.  Σωστή δίαιτα δεν σημαίνει στέρηση. Δεν πρέπει να αφήνετε τον οργανισμό σας χωρίς γεύμα για πάνω από 3 ώρες! Αυτό που θα σας βοηθήσει να ξεχνάτε την πείνα σας είναι να τρώτε κατά την διάρκεια της μέρας σνακς 120-150 θερμίδων και μάλιστα σνακς χαμηλών λιπαρών.

 

6.  Αντικαταστήστε λοιπόν τα αμυλούχα προϊόντα που χρησιμοποιείτε  καθημερινά με τα αντίστοιχα ολικής αλέσεως ή σικάλεως. Ψωμί, φρυγανιές, δημητριακά, μπισκότα, κράκερς και ζυμαρικά μπορούν κάλλιστα να αντικατασταθούν με προϊόντα λιγότερων θερμίδων αλλά χωρίς διαφορά στη γεύση. Με αυτόν τον τρόπο θα πετύχετε και υψηλότερη πρόσληψη φυτικών ινών.

 

7.  Τέλος θα πρέπει να μάθετε να διαβάζετε τις ετικέτες των προϊόντων που συμπεριλαμβάνετε στην διατροφή σας και να μάθετε να υπολογίζετε τις θερμίδες που παίρνετε ανά γεύμα. Συχνά η πραγματική πρόσληψη θερμίδων υποεκτιμάται αρκετά, με αποτέλεσμα να νομίζουμε ότι παίρνουμε λιγότερες θερμίδες από αυτές που χρειαζόμαστε, χωρίς αυτό να ισχύει στην πραγματικότητα. Όλα τα παραπάνω όμως θα μείνουν μισά αν δεν συνδυαστούν με φυσική δραστηριότητα. Τουλάχιστον 4-5 φορές την εβδομάδα φροντίστε να περπατάτε, αν όχι να τρέχετε για περίπου 40 λεπτά. Δεν είναι τόσο πολλά όσο σας φαίνονται! Διατροφή και γυμναστική ανέκαθεν πήγαιναν πακέτο, γι'αυτό σφίξτε τα δόντια και ξεκίνήστε! Εξάλλου τα αγαθά κόποις κτώνται και δυστυχώς δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να αποκτήσετε το τέλειο σώμα.