17-02-2010
Γυμνάστε πόδια και γλουτούς (video)

Video personal training - γυμνάστε πόδια και γλουτούς

Δείτε τα video με τις δυναμικές ασκήσεις γυμναστικής με τον προσωπικό σας γυμναστή Κωνσταντίνο Νεοχωρίτη,  που μπορείτε να τις κάνετε εύκολα στο σπίτι σας.

Ο προσωπικός σας γυμναστής μέσα από το tellawoman.gr θα σας δείξει, πως μπορείτε να γυμνάσετε το σώμα σας με απλό και εύκολο τρόπο, ώστε να είστε έτοιμοι για το καλοκαίρι και την παραλία.

Με τα ειδικά προγράμματα γυμναστικής που θα βρείτε  σε πολλά διαδοχικά video στο tellawoman.gr, μπορείτε με πολύ λίγα βοηθητικά εργαλεία όπως μια μπάλα γυμναστικής και ένα λάστιχο, να κάνετε πολλές ασκήσεις και να γυμνάσετε όλο σου το σώμα στο σπίτι σας, σε όποια ώρα σας είναι εύκολο.

Να θυμάστε όμως, ότι για να έχει αποτέλεσμα η γυμναστική απαιτεί δέσμευση. Πριν ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα γυμναστικής είναι πολύ σημαντικό να προετοιμάσετε τον εαυτό σας ψυχολογικά, ώστε να δεσμευτείτε ότι θα τηρήσετε το πρόγραμμα που θα ξεκινήσετε, στη συχνότητα εφαρμογής που θα έχετε αποφασίσει από την αρχή. Το όμορφο γυμνασμένο σώμα απαιτεί συνεχή προπόνηση δηλαδή πειθαρχία.

Μπορείτε να κάνετε την ψυχολογική σας προετοιμασία εύκολα, αφιερώνοντας λίγο χρόνο κάθε μέρα χαλαρώνοντας, οραματιζόμενοι πως θέλετε να είναι το σώμα σας και να το κάνετε συγκεκριμένη εικόνα στο μυαλό σας.

Καθίστε λοιπόν για λίγη ώρα σε ένα ήσυχο περιβάλλον που δεν θα σας διακόψει κανείς, κλείστε τα μάτια σας, πάρτε μερικές βαθιές ανάσες, εισπνέοντας από τη μύτη και εκπνέοντας δυνατά από το στόμα και σιγά - σιγά ξεκινώντας από τα πόδια σας και ανεβαίνοντας προς το πάνω μέρος του σώματος σας, δείτε στο μυαλό σας την εικόνα του πως θέλετε να είναι γυμνασμένο κάθε μέρος του. Δεν πειράζει αν δεν καταφέρετε να δείτε καθαρή εικόνα με την πρώτη φορά. Συνεχίστε να το κάνετε και σταδιακά και η εικόνα θα γίνει ξεκάθαρη. Δεν έχει καμία σημασία πως είναι το σώμα σας σήμερα. Εσείς στο μυαλό σας θα τοποθετήσετε πως θέλετε να είναι και αυτό θα βλέπετε στον οραματισμό σας.

Ακόμα πιο καλά θα είναι αν μπορείς αμέσως μετά, να ξεκινήσεις και το πρόγραμμα γυμναστικής σου.

Κάντο αυτό κάθε φορά που έχεις προγραμματίσει να κάνεις γυμναστική.

Στη γυμναστική δεν υπάρχουν λύσεις χωρίς κάποιο κόπο, αλλά μπορείς να μετατρέψεις τον κόπο σε διασκέδαση, αν για παράδειγμα την ώρα που εφαρμόζεις το πρόγραμμα γυμναστικής σου, ακούς τη μουσική που σου αρέσει ή παρακολουθείς το αγαπημένο σου πρόγραμμα στην τηλεόραση.

Κάθε μέρα λοιπόν που είναι σημειωμένη στο πρόγραμμα σου σαν ημέρα γυμναστικής, γυμνάσου χωρίς να δώσεις στον εαυτό σου καμιά δικαιολογία για να μην το κάνεις. Διατήρησε αυτή την πειθαρχία για τριάντα ημέρες και θα δεις ότι σταδιακά η γυμναστική θα γίνει αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας σου, το σώμα σου θα αλλάζει προς το καλύτερο και η ψυχική σου διάθεση θα ανεβαίνει συνεχώς.

Σε αυτό το video θα δεις τρεις ασκήσεις, δύο για τα πόδια και μία για γλουτούς. Δες το video με προσοχή ώστε να ξέρεις πως θα τις κάνεις σωστά. Είναι σημαντικό η κάθε άσκηση να γίνεται σωστά ώστε να έχει αποτέλεσμα. Επίσης να μην ξεχνάς τις αναπνοές να θυμάσαι να εκπνέεις την ώρα που πιέζεις.

Καλή γυμναστική λοιπόν !