04-12-2017
Κάντε τη γυμναστική διασκέδαση

photo

Όλοι ξέρουμε ότι η γυμναστική είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την καλή υγεία και ευεξία. Οι περισσότεροι όμως από εμάς κάνουμε ότι δεν το ξέρουμε...

 

Αν είστε από αυτούς που νιώθουν την άσκηση σαν καταναγκαστικό έργο, διαλέξτε ένα είδος γυμναστικής που δεν πρόκειται να βαρεθείτε και διαβάστε τις παρακάτω συμβουλές που υπόσχονται να μετατρέψουν τη γυμναστική σε διασκέδαση.

 

1. Μην αναζητάτε το τέλειο. Μην απογοητευτείτε αν δεν καταφέρετε να κάνετε 20 πους-απς. Βάλτε σαν στόχο τα 10 και σύντομα θα τον φτάσετε και θα τον ξεπεράσετε.

 

2. Γυμναστείτε με παρέα. Όταν γυμνάζεστε μόνοι είναι κάπως βαρετό. Βρείτε έναν φίλο για να γυμνάζεστε μαζί. Αν έχετε σκύλο, βγείτε για τρέξιμο ή περπάτημα μαζί του. Τα σκυλιά είναι ιδανική συντροφιά για γυμναστική.

 

3. Διασκεδάστε. Βρείτε μια άσκηση που σας αρέσει πολύ όπως το μπάσκετ, το τένις, τον χορό, το κολύμπι. Έτσι θα γυμνάζεστε και θα διασκεδάζετε ταυτόχρονα.

 

4. Κάντε το επαγγελματικά. Σκεφτείτε την επιλογή ενός προσωπικού γυμναστή. Ένας προσωπικός γυμναστής μπορεί να εστιάσει στην ελαστικότητά σας, στην ισορροπία και στην ευκινησία σας. Ακόμη, θα προσδιορίσει τα αδύνατα σημεία του σώματός σας και θα σας μάθει ότι χρειάζεστε για να είστε πάντα σε φόρμα.

 

5. Δοκιμάστε το Wii. Αν θέλετε να γυμναστείτε στο σπίτι με έναν «εικονικό» προσωπικό γυμναστή δοκιμάστε το. Το Wii Fit «αντιλαμβάνεται» το βάρος, τις κινήσεις και την ισορροπία σας και σε συνδυασμό με το ανάλογο λογισμικό λειτουργεί διαδραστικά. Μπορείτε να κάνετε αεροβική γυμναστική, γιόγκα, χορό, ασκήσεις και παιχνίδια που περιλαμβάνουν ισορροπία ή αθλήματα όπως σκι, skateboard ή τένις. Επίσης, το Wii Fit θα σας ζυγίσει, θα σας μετρήσει και θα σας πει ποιο είναι το ιδανικό σας βάρος.