11-01-2018
Το ιδανικό σνακ για το γυμναστήριο

photo

Tο γυμναστήριο έχει τις δικές του διατροφικές απιτήσεις. Αυτό που χρειάζονται για να δουν αποτέλεσμα όσοι γυμνάζονται είναι μικρά γεύματα, πλήρη σε θρεπτικές ουσίες.

 

Η γαλοπούλα, η ριζογκοφρέτα και τα βραστά είναι μερικές από τις καλύτερες επιλογές για εσάς. Όχι όμως όλες...

 

Μπανάνα

H μπανάνα αποτελεί εύκολη ενεργειακή λύση καθώς είναι πλούσια σε κάλιο, στοιχείο απαραίτητο για την σωστή καρδιακή λειτουργία και θεωρείται ιδανικό γεύμα για πριν και μετά την προπόνηση.

 

Αυγό βραστό

Είναι η πλουσιότερη σε θρεπτικές ουσίες τροφή. Το ασπράδι του αυγού είναι μια από τις σημαντικότερες πηγές πρωτεΐνης ενώ ο κρόκος χάρη στην λεκιθίνη βελτιώνει τη δυναμική λειτουργία της κυτταρικής μεμβράνης η οποία ελέγχει το τι εισέρχεται και τι όχι στο σώμα.

 

Γιαούρτι

Το γιαούρτι περιέχει υψηλό ποσοστό πρωτεϊνών, βιταμινών, μεταλλικών αλάτων και ασβεστίου. Το άπαχο γιαούρτι ενώ περιέχει περίπου τις ίδιες θρεπτικές ουσίες με το γάλα και έχει ίδιες θερμίδες είναι αρκετά πιο χορταστικό.

 

Ρυζογκοφρέτα

Οι ρυζογκοφρέτες αποτελούν μια εύκολη λύση μικρού γεύματος, αφού είναι ιδιαίτερα πρακτικές στη μεταφορά, δεν στοιχίζουν ακριβά και διαθέτουν αρκετούς υδατάνθρακες για να σε χορτάσουν.

 

Χυμός λαχανικών

Οι χυμοί λαχανικών αποτελούν ισχυρό αντιοξειδωτικό όπλο απαραίτητο εφόδιο κάθε σωστής διατροφής.

 

Ξηροί καρποί

Μια χούφτα αμύγδαλα, έχει 165 θερμίδες, περιέχει 9 γρ. μονοακόρεστων λιπαρών οξέων και προμηθεύει το 35% των ημερήσιων αναγκών μας σε βιταμίνη Ε. Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια, περιέχει 2,5 γρ. ω-3 λιπαρών οξέων, ενώ τα φουντούκια αποτελούν άριστη  πηγή διαλυτών φυτικών ινών και μαγγανίου, ενός ιχνοστοιχείου που συμμετέχει σε αντιοξειδωτικά συστήματα του οργανισμού.

 

Γαλοπούλα

Η γαλοπούλα έχει πολλές θρεπτικές ιδιότητες, πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας και πολλές βιταμίνες (Β6, Β3, Β2, Β12), σίδηρο, φώσφορο και κάλιο που είναι ιδιαίτερα χρήσιμα για κάθε ασκούμενο. Το τοστ με γαλοπούλα θεωρείται το απόλυτο διατροφικό σνακ.