28-09-2017
Γυμναστική για τις «δύσκολες» μέρες

photo

Η εξάντληση που νιώθετε όταν έχετε περίοδο οφείλεται στις ορμόνες. Η προγεστερόνη και τα οιστρογόνα αυξομειώνονται καθ' όλη τη διάρκεια του γυναικείου κύκλου με αποτέλεσμα να επηρεάζουν την διάθεση. Η γυμναστική μπορεί να βελτιώσει την κατάσταση χαρίζοντάς σας ανακούφιση από τα συμπτώματα της περιόδου.

 

Επειδή όμως είναι δύσκολο με πρησμένη κοιλιά, πονοκέφαλο και μειωμένο αιματοκρίτη να κάνετε τις ίδιες ασκήσεις με αυτές που ακολουθείτε όταν δεν βρίσκεστε στις δύσκολες μέρες, μπορείτε να γυμναστείτε λίγο διαφορετικά και πιο ήπια. Για παράδειγμα, αντί να ακολουθήσετε το καθιερωμένο πρόγραμμα τρεξίματος, μπορείτε να κάνετε μια βόλτα ή αντί του συνηθισμένου προγράμματος αερόβιας άσκησης μπορείτε να περιοριστείτε σε μερικές διατάσεις. Έτσι θα νιώσετε ευεξία χωρίς όμως να καταπονήσετε τον οργανισμό σας. Μην νιώσετε τύψεις που κάνετε ένα μικρό διάλλειμα από το πρόγραμμά σας, καθώς έρευνες έχουν δείξει πως τα προγράμματα άσκησης με υψηλή ένταση παράγουν περισσότερο γαλακτικό οξύ κατά τη διάρκεια του κύκλου, με αποτέλεσμα η άσκηση να γίνεται πιο δύσκολη και αναποτελεσματική καθώς καίγονται λιγότερα λίπη.