08-03-2012
Πώς θα αποφύγετε τους κάλους

photo

Είναι ακίνδυνοι, αλλά επώδυνοι και σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να εμποδίζουν ακόμα και τη λειτουργικότητα του ατόμου. Όμως μπορείτε να τους προλάβετε.

 

 

Tips πρόληψης

1. Διαλέξτε το σωστό νούμερο. Τα στενά και πολύ χαμηλά παπούτσια δημιουργούν τα περισσότερα προβλήματα. Δοκιμάστε το ζευγάρι υποδημάτων που επιθυμείτε το απόγευμα, όταν τα πόδια σας είναι πρησμένα ελαφρά. Όταν στέκεστε όρθιοι, πρέπει να υπάρχει απόσταση 2 εκατοστών από την άκρη του παπουτσιού έως το μακρύτερο δάχτυλο του μεγαλύτερου ποδιού. Θυμηθείτε ότι τα μεγέθη αλλάζουν ανάλογα με το κατάστημα.

 

2. Η ελαστικότητα και οι καλές σόλες κάνουν τη διαφορά. Τα παπούτσια με σκληρές σόλες μεταφέρουν τους κραδασμούς στα πόδια και το σώμα σας. Προτιμήστε να φοράτε μαλακά καθημερινά παπούτσια ή αθλητικά, όποτε βέβαια σας το επιτρέπουν οι περιστάσεις.

 

3. Αντικατάσταση και επισκευή. Τα φαγωμένα τακούνια διαταράσσουν την ευθυγράμμιση του σώματός σας. Άρα, αν πρέπει να φοράτε οπωσδήποτε εκείνες τις οκτάποντες γόβες, τουλάχιστον φροντίστε να αλλάζετε τακούνι κάθε τρεις μήνες ή μόλις διαπιστώσετε φθορά. Εάν κάνετε τζόκινγκ, πρέπει να χρησιμοποιείτε  διαφορετικά παπούτσια έπειτα από 500-800 χιλιόμετρα.