27-09-2017
Τροφές για καλύτερη συγκέντρωση

photo

Αν θέλετε να αυξήσετε τις πιθανότητές σας για τη διατήρηση ενός υγιούς εγκεφάλου, βάλτε «έξυπνες» τροφές και ποτά στο τραπέζι σας.

 

Καφεΐνη

Η καφεΐνη μπορεί να σας ενεργοποιήσει και να βοηθήσει τη συγκέντρωσή σας. Τη βρίσκετε τόσο στον καφέ, όσο και σε σοκολάτες, ενεργειακά ποτά και φάρμακα.

Η ζάχαρη

Η ζάχαρη είναι η τροφή που «προτιμά» ο εγκέφαλός σας. Όχι η κρυσταλλική που βάζετε στον καφέ, αλλά η γλυκόζη, την οποία μεταβολίζει το σώμα σας από τους υδατάνθρακες και τα σάκχαρα που καταναλώνετε. Γι' αυτό αν φάτε ή πιείτε κάτι γλυκό μπορείτε να ενισχύσετε βραχυπρόθεσμα τη συγκέντρωσή σας και τη διανοητική σας ικανότητα. Μην υπερβάλλετε όμως γιατί θα...ανέβει και η ζυγαριά!

Το πρωινό

Σύμφωνα με έρευνες η κατανάλωση ενός σωστού πρωινού μπορεί να βελτιώσει τη μνήμη και την προσοχή. Οι μαθητές που τρώνε καλό πρωινό είναι πιο αποδοτικοί.

Ψάρια

Τροφές πλούσιες σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι απαραίτητες για τη σωστή λειτουργία και ανάπτυξη του εγκεφάλου, ενώ συνδέονται και με τη μείωση των πιθανοτήτων εμφάνισης άνοιας και εγκεφαλικού επεισοδίου.

Ξηροί καρποί και σοκολάτα

Οι ξηροί καρποί είναι εξαιρετικές πηγές αντιοξειδωτικών και βιταμίνης Ε. Αντιοξειδωτικά περιέχει και η μαύρη σοκολάτα.