29-09-2017
Άσκηση στην καρέκλα για γραμμωμένες γάμπες

photo

Αν δεν έχετε χρόνο για το γυμναστήριο, υπάρχει τρόπος να φροντίσετε τις γάμπες σας, στο σπίτι ή στο γραφείο, εύκολα και χωρίς εξοπλισμό.

 

Το μόνο που χρειάζεται είναι μία καρέκλα, στην οποία απλώς θα κάθεστε.

  • Σηκώστε και φέρτε το ένα πόδι σας μπροστά, στο ύψος των γοφών.
  • Στην συνέχεια  τεντώστε τα δάχτυλα, ώστε να ευθυγραμμιστούν με το πόδι.
  • Κάντε ανύψωση των δαχτύλων 10 φορές.
  • Επαναλάβετε με το ίδιο πόδι και υπολογίστε πως αυτό είναι ένα σετ. Κάντε, καθημερινά, τουλάχιστον τρία από κάθε πόδι και θα αποκτήσειτε γραμωμένες γάμπες.