12-02-2013
Έτσι κι αλλιώς... πράσινο τσάι:

photo

Ποιος είναι ο κατάλληλος τρόπος να λαμβάνουμε πράσινο τσάι και να χαρίζουμε στον οργανισμό μας όλες τις ευεργετικές ουσίες του;

 

Απόσταγμα vs Φακελάκι

Το απόσταγμα από πράσινο τσάι συμπυκνώνει τις ωφέλιμες ουσίες του τσαγιού και δίνει καλύτερα αποτελέσματα .
1 γραμμ. ξηρά φύλα πράσινου τσαγιού περιέχει μέχρι και 10% πολυφαινόλες.

Αυτό συμβαίνει γιατί απο τη στιγμή που θα κοπεί το φύλλο πρέπει να το βράσεις ή να το αποστάξεις σε 6 ημέρες. Μετά από έξι ημέρες, το φύλλο χάνει το 72% των ενεργών συστατικών του. Επιπρόσθετα, όταν αυτό το γραμμάριο μπαίνει σε φακελάκι χάνει το 30% , αυτό σημαίνει ότι μόλις το 30% (λιγότερο από το 1/3)  των ωφέλιμων ουσιών διαλύονται και μπορούν να απορροφηθούν από τον οργανισμό.

 

Το αποτέλεσμα: ένα φλιτζάνι πράσινο τσάϊ περιέχει μόλις 30 γραμ. σε πολυφαινόλες. Για την σωστή προστασία του οργανισμού χρειάζονται καθημερινά 300-360 γραμ. πολυφαινόλες. Αυτό σημαίνει 10-12 φλιτζάνια τσάϊ την ημέρα.

 

Απόσταγμα vs κάψουλες

Οι κάψουλες πράσινου τσαγιού ήταν μέχρι σήμερα ο πιο δημοφιλής τρόπος. Αλλά όταν παίρνει κανείς κάψουλες, η δόση μειώνεται στην πέψη και δεν είναι τόσο αποτελεσματικό. Μπορούν επίσης να ερεθίσουν την κοιλιακή χώρα. Επιπλέον, οι κάψουλες περιέχουν ορισμένα συστατικά και όχι όλα. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με τις έρευνες που υποστηρίζουν ότι τα ενεργά συστατικά του τσαγιού δουλεύουν μόνο όταν περιέχουν όλα τα συστατικά μαζί. Το εκχύλισμα προσφέρει μεγαλύτερη δόση και απορροφάται 400% γρηγορότερα από τον οργανισμό παρά τις εναλλακτικές μορφές. Μια κούπα νερό με 5-6 σταγόνες απόσταγμα πράσινο τσάϊ ισοδυναμεί με το να πίνει κανείς 1,200 χγραμ. σε κάψουλες πράσινου τσαγιού καθημερινά.

Πόρισμα

Προτιμούμε απόσταγμα πράσινου τσαγιού σε σύγκριση με άλλες μορφές.