12-06-2013
6 τιπς για υγιεινά σνάκς

photo

Η υγιεινή διατροφή δεν απαιτεί θυσίες και επώδυνες στερήσεις. Απαιτεί αποφασιστηκότητα, ενημέρωση και οργάνωση.

 

Tips

1. Προγραμματίζουμε τα μικρογεύματα μας κατά τη διάρκεια της ημέρας- δεκατιανό και απογευματινό. Εάν αφήσουμε το στομάχι μας άδειο για πολλές ώρες το ποιο πιθανό είναι να καταλήξουμε με ένα πολύ ανθυγιεινό σνακ ή να φάμε περισσότερο από το κανονικό

 

2. Οργανώστε το ψυγείο και τα ντουλάπια σας με υγιεινά σνακς και τρόφιμα. Εάν γνωρίζετε ότι θα είστε εκτός σπιτιού κρατήστε μαζί σας τα σνακς σας π.χ. φρούτα,  1 μπάρα δημητριακών, αποξηραμένα φρούτα, ανάλατους ξηρούς καρπούς

 

3. Μην καταναλώνετε τα σνακς σαν υποκατάστατα των κύριων γευμάτων. Αλλά μοιράστε τα μέσα στην ημέρα

 

4. Προσέξτε τα σνακς που διαλέγετε να περιέχουν περισσότερα από θερμίδες. Τα σνακς πρέπει να παρέχουν στοιχεία όπως φυτικές ίνες, βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία

 

5. Η ποικιλία είναι το κλειδί των συστατικών για μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή- προσπαθήστε να έχετε ποικιλία από σνακς

 

6. Εάν είναι δυνατόν βουρτσίζουμε τα δόντια μας ή ξεπλένουμε τα δόντια μας  με νερό μετά από κάθε μικρογεύμα