01-06-2018
Λιγότεροι πόνοι με 2 λεπτά άσκηση

photo

Εάν υποφέρετε από πόνους στον αυχένα και στους ώμους, αρκούν μόλις δύο λεπτά άσκησης την ημέρα για να ανακουφιστείτε.

 

Σύμφωνα με έρευνα που ανακοινώθηκε στο 58ο ετήσιο Συνέδριο του Αμερικανικού Κολεγίου Αθλητισμού και που έλαβε χώρα στην Κοπεγχάγη, η άσκηση είναι η καλύτερη λύση. 198 εργαζόμενοι γραφείου έλαβαν μέρος στην έρευνα. Το μόνο που είχαν να κάνουν ήταν να σταματάνε την εργασία τους για 2 έως 12 λεπτά, 5 μέρες την εβδομάδα και να κάνουν ελαφρές ασκήσεις (άρσεις χεριών, ελαφρές ασκήσεις με λάστιχα). Όσοι ασκούνταν για 12 λεπτά είχαν ελαφρώς καλύτερα αποτελέσματα από όσους ασκούνταν μόνο για 2 λεπτά. Η έρευνα κράτησε 10 εβδομάδες και η βελτίωση ήταν σημαντική. Συμπέρασμα: Αξίζει τον κόπο ένα 2λεπτο διάλειμμα στην εργασία σας για να κουνήσετε λίγο τα χέρια σας και να προσφέρετε στον εαυτό σας ανακούφιση. Είναι σίγουρο ότι θα νιώσετε καλύτερα και θα είστε πολύ πιο αποδοτικοί στη δουλειά σας.