16-03-2018
Χορός για σφικτούς γλουτούς

photo

Νιώστε την μουσική, κουνηθείτε στο ρυθμό, αφεθείτε! Τα οφέλη ως προς την ενδυνάμωση και εκγύμναση του κορμιού  σας θα τα δείτε σταδιακά σε ολόκληρο το σώμα, αλλά ιδιαίτερα σε ένα σημείο "επίμαχο": τους γλουτούς.

 

Είναι σημαντικό να τονισθεί ότι ο χορός θέλει συναίσθημα.Δίχως αυτό οι κινήσεις γίνονται μηχανικά και χάνεται ένα βασικό κομμάτι του νοήματός του. Κάντε την αρχή ακολουθώντας το παρακάτω ασκησιολόγιο και καλή διασκέδαση!

 

ΑΣΚΗΣΗ 1

Λυγίστε ελαφρά τα γόνατα με ανοιχτά πέλματα στο άνοιγμα της λεκάνης. Κρατήστε σταθερά κορμό και πόδια και απομονώστε την κίνηση στους γοφούς. Διαδοχικά κινήστε τη λεκάνη σε σχήμα οχτάρι δεξιά-αριστερά και έπειτα ανάποδα.

 

ΑΣΚΗΣΗ 2

Με ελαφρά λυγισμένα γόνατα κινήστε κυκλικά και μπρος πίσω τους γοφούς και σταδιακά κατηφορήστε την κίνηση μέσω των γλουτών προς το έδαφος, δίχως να χάνετε την σταθερότητα των ποδιών από τα λυγισμένα πόδια.

 

ΑΣΚΗΣΗ 3

Με το βάρος εστιασμένο στο ένα πόδι και ελαφρά κίνηση του γλουτού προς αυτό, προβάλετε τεντωμένο μπροστά το άλλο πόδι και έπειτα επαναφέρεετε. Κάντε εναλλαγή βάρους και προβολών από το ένα πόδι στο άλλο.

 

Ο χορός δεν μπαίνει σε καλούπια και ο καθένας τον εξελίσσει όπως τον νιώθει. Αφήστε το ταμπεραμέντο σας να σας καθοδηγήσει πάνω στις νότες της μουσικής και σταδιακά θα δημιουργήσετε τα δικά σας βήματα που θα έχουν μοναδική αυθεντικότητα, κομμάτι του χαρακτήρα και της προσωπικότητας σας, συναίσθημα και ένταση.

 

 

photo

Τις ασκήσεις επιμελήθηκε η εξειδικευμένη στο νερό και τη μέθοδο Aqua-lates ( συνδυασμός Aqua Fitness και Pilates) Μαριάννα Δράικου, Personal Trainer and Pool Instructor.