02-08-2012
Μρόκολο: "Έκρηξη" βιταμινών

photo

Είναι το λαχανικό της εποχής που πρέπει  να καταναλώνεται...όλο το χρόνο! Για να καταλάβετε πόσο χρήσιμο είναι στον οργανισμό, αρκεί μισό φλιτζάνι βρασμένο μπρόκολο για να καλύψετε το 70% της ημερήσιας ανάγκης σε βιταμίνη C.

 

 

Εκτός από C όμως περιέχει και βιταμίνη B1, A, μαγνήσιο, κάλιο, σίδηρο. Θεωρείται ότι έχει σημαντικές αντιοξειδωτικές ιδιότητες και είναι από τα λαχανικά που οι επιστήμονες υποστηρίζουν την αντικαρκινική του δράση. Μπορείτε να το καταναλώσετε ωμό ή βραστό αλλά δεν πρέπει να το βράσετε πάρα πολύ για να μη χάσει τις ωφέλιμες ουσίες του.

 

Έξυπνο tip: Όταν ψωνίζετε μπρόκολο προσέξτε να είναι τα μπουκετάκια του σκούρα πράσινα και όχι να κιτρινίζουν. Εάν θέλετε να το δοκιμάστε ωμό μπορείτε να το φάτε είτε σκέτο, είτε να το ανακατέψετε σε μία σαλάτα με μαρούλι και άλλα λαχανικά. Κόψτε μικρότερα τα μπουκέτα, προσθέστε λάδι, λεμόνι και αλάτι και απολαύστε το.