19-09-2017
Άσκηση: Αποφύγετε τα λάθη για να έχετε αποτέλεσμα

photo

Ανήκετε στην κατηγορία των ανθρώπων που, παρόλο που ασκούνται τακτικά, διαπιστώνουν ότι το σώμα τους, όχι μόνο δεν έχει βελτιωθεί, αλλά αντίθετα η προπόνηση λειτουργεί εις βάρος τους; Μάλλον κάτι κάνετε λάθος.

 

1) Δεν κάνετε διαλείμματα
Η υπερβολική προπόνηση μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμούς, ασθένεια ή και τα δύο. Αν δεν δώσετε στο σώμα σας λίγη ξεκούραση τότε θα καταρρεύσει. Επιλέξετε λοιπόν μία ημέρα την εβδομάδα για να χαλαρώσετε αντί να «χτυπιέστε» στο γυμναστήριο. Και αν απλά δεν μπορείτε να σταματήσετε τις καθημερινές προπονήσεις σας κάντε κάτι πολύ εύκολο, όπως μια πεζοπορία, ένα μπάνιο στη θάλασσα ή μια χαλαρή βόλτα με ποδήλατο.

 

2) Πιέζετε υπερβολικά τον εαυτό σας

Αν πιστεύετε ότι ο μόνος τρόπος για να έχετε αποτέλεσμα στο σώμα σας είναι να πιέζετε τον εαυτό σας με συχνές ασκήσεις στο γυμναστήριο τότε το πιο πιθανό είναι να οδηγηθείτε σε κάποιον τραυματισμό. Έτσι, την επόμενη φορά που θα αισθανθείτε κάποια αδιαθεσία στο σώμα σας καλό θα ήταν να επισκεφθείτε ένα γιατρό.


3) Κάνετε μόνο ένα πράγμα
Ένα από τα πιο συνηθισμένα παράπονα στην άσκηση είναι η πλήξη, συνεπώς δοκιμάστε διαφορετικές ασκήσεις ώστε να αποφευχθεί η μονοτονία. Ο ευκολότερος τρόπος να γίνει αυτό είναι να επικεντρωθείτε σε διαφορετικά μέρη του σώματός σας κατά τη διάρκεια της άσκησης. Μην φοβάστε λοιπόν να δοκιμάσετε διαφορετικά όργανα κάθε φορά στο γυμναστήριο, αντί για τα ίδια και τα ίδια.

 

4) Παραλείπετε την προθέρμανση
Με τη σωστή προθέρμανση μπορείτε να αποφύγετε τον πόνο στους μύες, καθώς και τους τραυματισμούς. Ακόμα κι αν απλά τεντώσετε τα πόδια σας και στη συνέχεια περπατήσετε για 5 λεπτά πριν την άσκηση, θα προετοιμάσετε τους μυς σας για κίνηση. Και μόλις τελειώσετε μην κάνετε αμέσως ντους αλλά πάρτε χρόνο για να χαλαρώσετε με κάποια δραστηριότητα. Είναι βέβαιο ότι το σώμα σας θα σας ευχαριστήσει.