28-05-2013
Έχετε αλλεργία; Κάντε γιόγκα!

photo

Το περδικάκι, η ελιά, η λεύκα, το γκαζόν, το πεύκο, είναι μόνο μερικά από τα συνηθισμένα αλλεργιογόνα φυτά και δέντρα που προκαλούν τις περισσότερες αλλεργίες. Η γιόγκα βοηθάει στη μείωση των συμπτωμάτων και δεν χρειάζεται να είσαστε yoga master.

 

Κόκκινα μάτια, μύτη που τρέχει και δυσφορία, είναι μερικά από τα συμπτώματα της κλασικής αλλεργίας που αντιμετωπίζουν εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον πλανήτη αλλά και στην Ελλάδα.  Σύμφωνα με την Αμερικανική Ακαδημία Άσθματος, η αλλεργική ρινίτιδα είναι η αντίδραση που προκαλείται όταν εισπνεύσουμε κάτι που ενεργοποιεί τις ισταμίνες.

Η αλλεργία όμως εκτός από μία ενοχλητική κατάσταση έχει και άλλες συνέπειες. Δημιουργεί άγχος σε όσους την έχουν, κακή διάθεση αλλά κα υπνηλία, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να λειτουργήσουν κανονικά στην καθημερινότητά τους.

Η γιόγκα μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στη βελτίωση της κατάστασης. Πρώτον διότι γίνεται και σε εσωτερικό χώρο, οπότε δεν είσαστε εκτεθειμένοι στα ακατάλληλα ερεθίσματα και δεύτερον διότι με τις σωστές αναπνοές και στάση μπορείτε να «καθαρίσετε» το αναπνευστικό σας σύστημα και να χαλαρώσετε. Ενδεδειγμένη  στάση;

 

Η στάση του πολεμιστή

-Σταθείτε όρθιοι με τα χέρια δίπλα στο σώμα σας.

-Εισπνεύσατε από τη μύτη και βάλτε το ένα πόδι σας ελαφρώς λυγισμένο μπροστά

-Εισπνεύσατε και φέρτε τα χέρια σας τεντωμένα πάνω από το κεφάλι σας με τις παλάμες να κοιτάνε προς τα μέσα.

-Εκπνεύστε και γυρίστε το δεξί σας πόδι 90ο δεξιά και το αριστερό 45ο δεξιά.

- Εκπνεύστε και φέρτε τους γοφούς σας προς την ίδια μεριά που κοιτάει και το δεξί σας πόδι. Πάρτε μια βαθιά αναπνοή.

- Καθώς εκπνέετε λυγίστε το δεξί σας γόνατο σε ευθεία γραμμή με τον μηρό σας. Μείνετε σε αυτή τη θέση για 3 έως δέκα βαθιές εισπνοές.

-Επαναλάβατε την άσκηση στην αριστερή πλευρά.