11-03-2015
5 επιστημονικά αποδεδειγμένοι τρόποι για να νιώσετε ευτυχία

photo

Η ευτυχία είναι «στιγμές» λένε οι ειδικοί και μας... προσγειώνουν. Έτσι όμως μας δίνουν την ευκαιρία να νιώσουμε περισσότερες φορές ευτυχισμένοι.

 

Κάντε μία καλή πράξη


Οι καλές πράξεις προκαλούν καλά αισθήματα. Οι έρευνες δείχνουν ότι η προσφορά κάνει τους ανθρώπους (και αυτούς που παίρνουν αλλά και αυτούς που δίνουν) πιο ευτυχισμένους. Γι' αυτό προσπαθήστε να ξεφεύγετε πού και πού απ' τη γρήγορη καθημερινότητά σας και να κάνετε μια στάση μπροστά σε μια γιαγιά που δυσκολεύεται να κατέβει τις σκάλες ή έναν παππού που δεν ξέρει να χρησιμοποιήσει το ΑΤΜ.

 

Ασκηθείτε


Η άσκηση είναι το μαγικό «χαπάκι» για καλή διάθεση. Μελέτες έχουν δείξει ότι έχει βελτιώσει τη διάθεση ακόμα και σε παιδιά που πάσχουν από κατάθλιψη. Κουνήστε το κορμί σας και ανεβάστε τις ενδορφίνες στα ύψη.

 

Εντοπίστε τα καλά


Το να γράφετε 3 καλά πράγματα που σας συνέβησαν κάθε μέρα (και γιατί είναι καλά) μπορεί να σας κάνει να νιώσετε πολύ όμορφα. Αυτή η «άσκηση» θα σας βοηθήσει να επικεντρωθείτε στα καλά και, ενισχύοντας την αισιόδοξη πλευρά της σκέψης σας, να υιοθετήσετε μια πιο θετική αντίληψη των πραγμάτων.

 

Αγκαλιαστείτε


Το άγγιγμα μεταξύ των ανθρώπων είναι εξαιρετικά σημαντικό για την υγεία και την ευτυχία τους. Μια αγκαλιά μπορεί να απελευθερώσει ακόμη και ωκυτοκίνη, την ορμόνη της αγάπης, γεγονός που κάνει τους ανθρώπους να νιώθουν πιο δεμένοι.

 

Χορέψτε


Ένας χορός, είτε μπροστά σε κοινό είτε με μοναδικούς θεατές τους τοίχους του σπιτιού σας, θα μπορούσε να αποτελέσει μια εξαιρετική, αλλά στιγμιαία θεραπεία της κακής διάθεσης. Από επιστημονικής πλευράς, μία πρόσφατη μελέτη σε κορίτσια που βρίσκονταν στην εφηβεία, έδειξε ότι ο χορός είναι μία εξαιρετικά θετική εμπειρία με μακροχρόνια επίδραση.