24-05-2018
10 κόλπα για να «ξυπνήσετε» το μεταβολισμό σας

photo

Θέλετε να χάσετε τα παραπανίσια κιλά ενόψει του καλοκαιριού, αλλα ο μεταβολισμός σας δε συνεργάζεται; Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο!


Ο μεταβολισμός ουσιαστικά είναι ο μηχανισμός, ο οποίος μετατρέπει οτιδήποτε τρώμε και οτιδήποτε πίνουμε σε ενέργεια. Είναι πολύτιμος σύμμαχος μας στην προσπάθεια μας να κάψουμε θερμίδες και πολλές φορές δε γνωρίζουμε τον τρόπο να τον ενεργοποιήσουμε. Σας έχουμε την λύση( και  είναι πολύ απλή).

 

1. Μην παραλείπετε το πρωινό σας

 

Ίσως να ακούγεται κλισέ, αλλά το πρωινό είναι αδιαμφισβήτητα το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας και βοηθάει στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού. Εάν δεν έχετε όρεξη το πρωί, δοκιμάστε κάτι μικρό, όπως ένα γιαούρτι.

 

2. Κοιμηθείτε καλά

 

Έρευνες έχουν δείξει πως υπάρχει σύνδεση μεταξύ της έλλειψης ύπνου και του «νυσταγμένου» μεταβολισμού. Οι λίγες ώρες ύπνου μειώνουν τους ρυθμούς του μεταβολισμού κατακόρυφα. Γι?αυτόν τον λόγο, προσπαθήστε να κοιμάστε γύρω στις οχτώ ώρες καθημερινά.

 

3. Προτιμήστε υγιεινά και φυσικά προϊόντα

 

Tα τρόφιμα, όπως φρούτα, λαχανικά, προϊόντα ολικής άλεσης και φυτικές ίνες, χρειάζονται περισσότερη ενέργεια για να χωνευθούν. Έτσι ενεργοποιούν τον μεταβολισμό. Ακόμη η κατανάλωση τους αυξάνει κατά 10% την καύση των θερμίδων.

 

4. Εμπιστευθείτε την πρωτεΐνη

 

Είναι γνωστό πως η πρωτεΐνη ενισχύει τον μεταβολισμό. Για αυτό ενσωματώστε την στη διατροφή σας, επιλέγοντας για παράδειγμα αυγά για το πρωινό σας.

 

5. Πιείτε νερό

 

Το νερό βοηθάει στην επιτάχυνση της πέψης. Πιείτε πολύ νερό για να ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας και να κάψετε πιο γρήγορα τις ενοχλητικές θερμίδες.

 

6. Κάντε αερόβια γυμναστική

 

Έρευνες έχουν αποδείξει ότι 45 λεπτά πάνω στο ποδήλατο, είναι ικανά να αυξήσουν τον μεταβολικό σας ρυθμό για πάνω από 12 ώρες. Αξιοποιήστε λοιπόν τον ελευθερό σας χρόνο, βοηθώντας το σώμα σας.

 

7. Κάψτε το λίπος με καυτερά

 

Πιθανόν να μην είστε λάτρης των καυτερών φαγητών, ωστόσο το πιπέρι καγιέν δε θα σας απογοητεύσει. Η καψαϊκίνη, που περιέχει, είναι εξαιρετική στην ενίσχυση του μεταβολισμού σας. Μη διστάσετε να προσθέσετε λίγο στα γεύματά σας.

 

8. Πιείτε πράσινο τσάι

 

Το πράσινο τσάι περιέχει αντιοξειδωτικά, που επιταχύνουν τον μεταβολισμό κατα 4% ή αλλιώς σας βοηθούν να χάσετε 80 θερμίδες παραπάνω ημερησίως.  Ακόμη, είναι ένας τρόπος για να ενυδατώσετε παραπάνω τον οργανισμό σας.

 

9. Ξεκουραστείτε

 

Το άγχος είναι εχθρός του μεταβολισμού σας και πολλές φορές σας οδηγεί στην κατανάλωση γευμάτων με πολλές θερμίδες. Προσπαθήστε να χαλαρώσετε, πηγαίνοντας μια βόλτα, χορεύοντας ή ακούγοντας την αγαπημένη σας μουσική. Ψάξτε τρόπους, που σας βοηθούν να αποβάλλετε το στρες.

 

10. Γελάστε

 

Ερευνητές ισχυρίζονται πως 10 λεπτά γέλιο την ημέρα, σας βοηθούν να κάψετε θερμίδες. Όσο άσχημη κι αν είναι η μέρα σας, μην ξεχνάτε να γελάτε! Άλλωστε υπάρχουν και πολλοί άλλοι λόγοι για να το κάνετε.