14-04-2016
Ομελέτα στο φούρνο με λαχανικά

photo

Όταν η ομελέτα δεν έχει μπέικον, λουκάνικα και λιπαρά τυριά, τότε κάλλιστα μπορεί να προστεθεί στο υγιεινό διαιτολόγιό μας.

 

Από τη Σοφία Ελευθερίου, κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο


Υλικά (για 1 άτομο)

1 αβγό και 2 ασπράδια (ή 2 ολόκληρα αβγά)

1-2 φλιτζάνια διάφορα λαχανικά (πιπεριές χρωματιστές, μανιτάρια, κρεμμύδι, καρότο, κολοκύθια κλπ)

1-2 φέτες τυρί κίτρινο ψιλοκομμένο και 1-2 φέτες γαλοπούλα (ή 30 γραμμ άσπρο τυρί light)

Δυόσμος τριμμένος, αλάτι, πιπέρι

1 κουτ. Σούπας γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά (προαιρετικά) ή λίγο γάλα 1,5%

1 ντομάτα κομμένη σε λεπτές ροδέλες

Εκτέλεση:

Χτυπάτε τα αβγά και προσθέτετε τα υπόλοιπα υλικά εκτός από τη ντομάτα. Ανακατεύετε καλά και τοποθετείτε το μείγμα σε αντικολλητικό ταψάκι ή σε ταψί με αντικολλητικό χαρτί (λαδόκολα).  Τοποθετείτε τις λεπτές ροδέλες από πάνω όπως στην πίτσα και ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο στους 150 βαθμούς για περίπου 20 λεπτά.

Tip. Σε περίπτωση έλλειψης χρόνου, μπορείτε να φτιάξετε την ομελέτα σε αντικολλητικό τηγάνι, χωρίς καθόλου ή με ελάχιστο ελαιόλαδο.