spot_imgspot_img

Το περπάτημα είναι μόδα

Πριν αρκετούς μήνες οι συντάκτες της εφημερίδας LA Times σε άρθρο τους σχετικά με τον αθλητισμό, προέβλεψαν ότι το περπάτημα θα είναι η νέα τάση της μόδας στη γυμναστική και ότι τα πάρκα και οι πλατείες θα γεμίσουν από ανθρώπους που θα περπατάνε, όπως ακριβώς είχε συμβεί τη δεκαετία του 70 με το jogging. Κι έτσι έγινε! Σύμφωνα με μελέτες ο καθημερινός περίπατος μειώνει τον κίνδυνο της οστεοπόρωσης των καρδιακών παθήσεων, του καρκίνου!

Τα τελευταία χρόνια, οι γυμναστές αλλά και οι ιατροί συμβουλεύουν τον κόσμο να περπατά όσο περισσότερο μπορεί. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι είναι απαραίτητο να αρχίσουμε ξανά να περπατάμε προκειμένου να ενισχύσουμε την υγεία μας. Ο James Levine, καθηγητής ιατρικής στην Κλινική Mayo της Minnesota, ο οποίος μελέτησε τα οφέλη του βάδην, δήλωσε: «Οι άνθρωποι είμαστε φτιαγμένοι για να περπατάμε. Έχουμε ξοδέψει 7 εκατομμύρια χρόνια ιστορίας για να περπατάμε και τώρα, ξαφνικά, καθόμαστε. Αυτό θα έχει σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία μας». Σύμφωνα με μελέτες ο καθημερινός περίπατος μειώνει τον κίνδυνο της οστεοπόρωσης των καρδιακών παθήσεων, του καρκίνου και του διαβήτη ενώ μια βόλτα σε γοργούς ρυθμούς κοντά στο σπίτι σου μπορεί να  βελτιώσει ένα ευρύ φάσμα διαταραχών, από σεξουαλική δυσλειτουργία μέχρι γνωστική κατάπτωση. Ο καθηγητής  ιατρικής του Harvard Joann Manson, υποστηρίζει ότι ο καθημερινός περίπατος είναι «τόσο κοντά στη μαγεία όσο και η μοντέρνα ιατρική. Αν υπήρχε κάποιο χάπι που θα μπορούσε να μειώσει τον κίνδυνο των χρόνιων ασθενειών όπως το περπάτημα, τότε οι άνθρωποι θα ζητωκραύγαζαν από ευτυχία».

spot_imgspot_img

Σχετικά Άρθρα

spot_img

Τελευταία Άρθρα

Ποιες δραστηριότητες μειώνουν τον κίνδυνο άνοιας

Η ανάγνωση ενός βιβλίου, η αφιέρωση χρόνου στην οικογένεια και στους φίλους, οι χειροτεχνικές δημιουργίες, η γιόγκα...

Διαβήτης: ευεργετική η βόλτα μετά το φαγητό

Μια σύντομη βόλτα μετά το φαγητό είναι αρκετή για να μειώσετε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα καθώς και το ενδεχόμενο εκδήλωσης σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2.

Σίδηρος: το πολύτιμο μέταλλο που δεν πρέπει να σας λείψει

Ο σίδηρος είναι ένα απαραίτητο μέταλλο για την ομαλή λειτουργία του οργανισμού. Διαβάστε σε ποιες τροφές θα τον βρείτε και πώς δεν θα παρουσιάσετε ανεπάρκεια σιδήρου