Τροφές για καλύτερη συγκέντρωση

Αν θέλετε να αυξήσετε τις πιθανότητές σας για τη διατήρηση ενός υγιούς εγκεφάλου, βάλτε «έξυπνες» τροφές και ποτά στο τραπέζι σας.

Καφεΐνη

Η καφεΐνη μπορεί να σας ενεργοποιήσει και να βοηθήσει τη συγκέντρωσή σας. Τη βρίσκετε τόσο στον καφέ, όσο και σε σοκολάτες, ενεργειακά ποτά και φάρμακα.

Η ζάχαρη

Η ζάχαρη είναι η τροφή που «προτιμά» ο εγκέφαλός σας. Όχι η κρυσταλλική που βάζετε στον καφέ, αλλά η γλυκόζη, την οποία μεταβολίζει το σώμα σας από τους υδατάνθρακες και τα σάκχαρα που καταναλώνετε. Γι’ αυτό αν φάτε ή πιείτε κάτι γλυκό μπορείτε να ενισχύσετε βραχυπρόθεσμα τη συγκέντρωσή σας και τη διανοητική σας ικανότητα. Μην υπερβάλλετε όμως γιατί θα…ανέβει και η ζυγαριά!

Το πρωινό

Σύμφωνα με έρευνες η κατανάλωση ενός σωστού πρωινού μπορεί να βελτιώσει τη μνήμη και την προσοχή. Οι μαθητές που τρώνε καλό πρωινό είναι πιο αποδοτικοί.

Ψάρια

Τροφές πλούσιες σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι απαραίτητες για τη σωστή λειτουργία και ανάπτυξη του εγκεφάλου, ενώ συνδέονται και με τη μείωση των πιθανοτήτων εμφάνισης άνοιας και εγκεφαλικού επεισοδίου.

Ξηροί καρποί και σοκολάτα

Οι ξηροί καρποί είναι εξαιρετικές πηγές αντιοξειδωτικών και βιταμίνης Ε. Αντιοξειδωτικά περιέχει και η μαύρη σοκολάτα.

spot_imgspot_img

Σχετικά Άρθρα

Σχετικά Άρθρα

Μανταρίνια: Μικρά στο μάτι, μεγάλα σε θρεπτική αξία!

Μάθετε ποια οφέλη έχουν τα μανταρίνια, ποιες βιταμίνες προσφέρουν στον οργανισμό σας και γιατί πρέπει να τα εντάξετε στη διατροφή σας

Αναγνωρίστε τα συμπτώματα του άσθματος

  Γράφει η Ευσταθία Κοτσιφού Δημητριάδη, Πνευμονολόγος - Φυματιολόγος Το άσθμα...

Τι σημαίνουν τα «φτερουγίσματα» στην καρδιά;

Γράφει η Παρασκευή Κουτρολού-Σωτηροπούλου MD,FACC, Ειδική Καρδιολόγος    Για τους καρδιολόγους...