spot_imgspot_img

Φάρμακο κατά της στυτικής δυσλειτουργίας η άσκηση

Η άσκηση είναι ένας απλός τρόπος για να αντιμετωπιστεί η στυτική δυσλειτουργία και μάλιστα με διαφορετικούς μηχανισμούς, σύμφωνα με νέα μελέτη σε φυλετικά ποικιλόμορφη ομάδα ασθενών.

Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι η στυτική δυσλειτουργία συνδέεται με καρδιαγγειακά προβλήματα και αυτό είναι λογικό, αφού η στύση είναι μια πολύπλοκη διαδικασία στην οποία συμμετέχουν αιμοφόρα αγγεία και σπογγώδης ιστός. Προηγούμενες έρευνες έχουν δείξει ότι ο υγιεινός τρόπος ζωής, που περιλαμβάνει άσκηση και καλή διατροφή, ενδεχομένως να επαναφέρει τη σεξουαλική υγεία.

Όμως, σύμφωνα με τους ερευνητές στο Ιατρικό Κέντρο Cedars-Sinai, στο Λος Άντζελες, οι περισσότερες από αυτές βασίστηκαν σε δείγμα αντρών από την Αφρική και την Αμερική. «Αυτή η μελέτη είναι η πρώτη που συνδέει τα οφέλη της άσκησης με τη βελτιωμένη στύση και τη σεξουαλική λειτουργία σε μια φυλετικά ποικιλόμορφη ομάδα ασθενών», δήλωσε η κύρια συγγραφέας της μελέτης Δρ Adriana Vidal, από το Cedars-Sinai Samuel Oschin Ινστιτούτο Καρκίνου, του Λος Άντζελες.

Η Δρ Vidal και οι συνεργάτες της μελέτησαν την (αυτοαναφερόμενη) σωματική δραστηριότητα 300 ανδρών και στη συνέχεια τους κατηγοριοποίησαν ανάλογα με τις συνήθειές τους στις εξής κατηγορίες: καθιστική ζωή, ήπια δραστήριοι, μετρίως δραστήριοι και ιδιαίτερα ενεργοί. Αυτοί οι άνδρες ανέφεραν επίσης τα επίπεδα της συνολικής σεξουαλικής λειτουργίας τους, συμπεριλαμβανομένης της ικανότητάς τους να έχουν στύση και οργασμό καθώς επίσης και την ποιότητα και τη συχνότητα των στύσεων τους.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι άνδρες που γυμνάζονταν περισσότερο είχαν και περισσότερες πιθανότητες να λάβουν υψηλότερες βαθμολογίες στη σεξουαλική τους λειτουργία. Συγκεκριμένα, αυτοί που δαπάνησαν περισσότερα από 18 ΜΕΤS  ή αλλιώς μεταβολικά ισοδύναμα, ανά εβδομάδα, ήταν πιο πιθανό να απολαμβάνουν το σεξ. Τα METS είναι μια μονάδα που χρησιμοποιείται για να μετρήσει το μεταβολικό κόστος της φυσικής δραστηριότητας, υποδηλώνει δηλαδή, την ποσότητα ενέργειας που ένα άτομο δαπανά σε μια συγκεκριμένη δραστηριότητα καθώς και την ένταση της. Σύμφωνα με τους ερευνητές, 18 ΜΕΤΣ ήταν ισοδύναμα με περίπου δύο ώρες έντονης άσκησης, όπως το τρέξιμο ή το κολύμπι, 3,5 ώρες μέτριας έντασης άσκησης, ή έξι ώρες ήπιας άσκησης.

Είναι εμφανές πώς η στυτική δυσλειτουργία μπορεί τουλάχιστον να βελτιωθεί με την άσκηση. Όχι μόνο γιατί βοηθάει στη μείωση των παραγόντων κινδύνου για καρδιαγγειακές παθήσεις, αλλά και γιατί έχει αποδειχθεί ότι μειώνει το στρες, μια άλλη σημαντική αιτία του προβλήματος.

“Όταν πρόκειται για την άσκηση, δεν υπάρχει ένα μέγεθος που να ταιριάζει σε όλους», επισημαίνει ο Δρ Stephen Freedland. «Ωστόσο, είμαστε σίγουροι ότι η άσκηση, ακόμα κι αν είναι λιγότερο έντονη, είναι καλύτερη από την πλήρη αποχή από αυτήν».

spot_imgspot_img

Σχετικά Άρθρα

spot_img

Τελευταία Άρθρα

Κοτόπουλο με σουσάμι

Φτιάξτε σε χρόνο dt μια εύκολη συνταγή με κοτόπουλο ΥΛΙΚΑ *1...

5 συχνά λάθη που κάνουμε το καλοκαίρι

Καθώς η θερμοκρασία ανεβαίνει, εάν δεν φροντίσετε τον εαυτό σας, ενδέχεται να καταλήξετε να πάθετε θερμοπληξία, μια κατάσταση απειλητική για τη ζωή. Δείτε πώς θα αποφύγετε αυτό το ενδεχόμενο. 

Ρυζόγαλό ή tiramisou;

Ρυζόγαλό ή tiramisou; ποιο πρέπει να διαλέξετε σύμφωνα με τον διαιτολόγο;