«Μακαρονάδα» με γαρίδες

Πιστεύει κανείς ότι τα πιάτα με ζυμαρικά δεν μπορούν να είναι υγιεινά; Αν, ναι κάνει λάθος! Απόδειξη, η pasta με γαρίδες, τοματίνια και μπιζέλια!

Εφοδιάστε τον οργανισμό σας με καλούς υδατάνθρακες με αυτό το υγιεινό πιάτο ζυμαρικών. Το μόνο που χρειάζεται είναι να το μαγειρέψετε με ζυμαρικά ολικής αλέσεως, προκειμένου να πάρετε περισσότερες πρωτεΐνες και φυτικές ίνες. Και όλα αυτά, συνδυασμένα με μια υπέροχη ελαφριά γεύση.

Υλικά

200 γρ ζυμαρικά ολικής αλέσεως

1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο

1/2 φλιτζάνι μικρές γαρίδες

1/3 φλιτζανιού ψιλοκομμένη ντομάτα

1 κουταλάκι του γλυκού ψιλοκομμένο σκόρδο

1/2 κουταλάκι του γλυκού αποξηραμένο δεντρολίβανο, θρυμματισμένο

3 κουταλιές της σούπας κατεψυγμένα μπιζέλια, τα οποία έχετε ξεπλύνει και στραγγίσει

Λίγη τριμμένη παρμεζάνα

Εκτέλεση

Ετοιμάστε τα ζυμαρικά σύμφωνα με τις οδηγίες του πακέτου.

Βάλτε το ελαιόλαδο σε ένα αντικολλητικό τηγάνι και αφήστε το να ζεσταθεί. Προσθέστε τις γαρίδες, τις ντομάτες, το σκόρδο και το δεντρολίβανο και σοτάρετε για 5 λεπτά, ανακατεύοντας κατά διαστήματα.

Προσθέστε τα μπιζέλια και αφήστε τα να μαγειρευτούν για 2 λεπτά ακόμα, ανακατεύοντας συχνά.

Σερβίρετε τα ζυμαρικά με το μίγμα γαρίδας και τριμμένη παρμεζάνα στην κορυφή.

Διατροφικές Πληροφορίες

ΑΝΑ ΜΕΡΙΔΑ:. 341 θερμίδες, 10 g συνολικού λίπους (2 g κορεσμένο.), 47 g υδατάνθρακες. (6 g φυτικές ίνες).

spot_imgspot_img

Σχετικά Άρθρα

Σχετικά Άρθρα

Πίτσα με λουκάνικα γαλοπούλας κατάλληλη για διαβητικούς

Αν κάνετε δίαιτα ή θέλετε να κρατάτε σε ισορροπία τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας μπορείτε τώρα να το κάνετε με τον πιο νόστιμο τρόπο…

Καρπάτσιο τόνου

Φτιάξτε μια εύκολη και γευστική συνταγή με τόνο και επωφεληθείτε από τα καλά λιπαρά που περιέχει 

Πιλάφι με αρακά

Γνωρίζατε ότι ο αρακάς στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη του καρκίνου του στομάχου; Απολαύστε ένα πεντανόστιμο πιάτο με…παράπλευρα οφέλη