spot_imgspot_img

Ασκήσεις χαλάρωσης για δύσκολες ώρες

Αν υπάρχουν στιγμές που νιώθετε ότι οι αντοχές σας έχουν φτάσει στα όριά σας και ότι η καρδιά σας χτυπά τρελά από αγωνία και άγχος, μπορείτε να δοκιμάσετε μια τεχνική χαλάρωσης που θα σας ηρεμήσει σε λίγα δευτερόλεπτα.

Όταν νιώθετε ότι πιέζεστε, προσπαθήστε να δώσετε ένταση σε κάθε μυ του σώματός σας και στη συνέχεια να τον χαλαρώσετε. Αυτό θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε πλήρη συνείδηση των αισθήσεών σας. Ξεκινήστε σφίγγοντας και στη συνέχεια χαλαρώνοντας τα δάχτυλα των ποδιών σας, προχωρώντας σταδιακά στους μυς του υπόλοιπου σώματος μέχρι να φτάσετε στο κεφάλι. Σφίξτε κάθε μυ για 10 δευτερόλεπτα, χαλαρώστε για περίπου μισό λεπτό και επαναλάβετε. Με λίγη υπομονή και εξάσκηση το αποτέλεσμα θα σας αποζημιώσει και θα σας βοηθήσει να παραμείνετε ψύχραιμοι σε στιγμές που δεν έχετε άλλη επιλογή. Το καλό με αυτή την άσκηση είναι ότι μπορείτε να την δοκιμάσετε όπου κι αν βρίσκεστε.

spot_imgspot_img

Σχετικά Άρθρα

spot_img

Τελευταία Άρθρα

Ο ρόλος του αυγού στη διαχείριση της δυσανεξίας στη γλουτένη

Σύμφωνα με έρευνα, το αυγό μπορεί πιθανώς να παίξει...

Κοιλιοκάκη

Η Κοιλιοκάκη είναι ένα αυτοάνοσο νόσημα το οποίο πυροδοτείται από την αντίδραση του οργανισμού στη γλουτένη.

Η ατμοσφαιρική ρύπανση συνδέεται με κρίσεις σκωληκοειδίτιδας

Σύμφωνα με έρευνα, η ατμοσφαιρική ρύπανση μπορεί ενδεχομένως να...