Υπάρχουν συνδυασμοί που μπορούν να αυξήσουν τα επίπεδα σιδήρου στον οργανισμό μου;

Η απορρόφηση του μη αιμικού σιδήρου (φυτικής βάσης) ενισχύεται από τη βιταμίνη C. Η ανεπάρκεια σιδήρου είναι συνηθισμένη τόσο σε vegan όσο και σε χορτοφαγικές δίαιτες, επομένως αυτός ο συνδυασμός μπορεί να είναι χρήσιμος.

Αν δεν τρώτε κρέας μια καλή ιδέα είναι να συνδυάστε ένα πιάτο σπανάκι με ένα ποτήρι χυμό πορτοκάλι. Όπως υποστηρίζουν οι ειδικοί, ο συνδυασμός τους μειώνει τον κίνδυνο αναιμίας και εμποδίζει την ανάπτυξη λοίμωξης. Το πορτοκάλι βοηθάει στην καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου από τον ανθρώπινο οργανισμό.

Εμπλουτίστε τη διατροφή σας με οποιαδήποτε τροφή πλούσια σε σίδηρο, όπως μπρόκολο, σπανάκι, ρεβίθια και φρούτα, όπως βατόμουρα για επιδόρπιο.

Τρώτε σαλάτες με φακές ή φασόλια προσθέτοντας από πάνω ηλιόσπορους και dressing λεμονιού για να συνδυάσετε σίδηρο με βιταμίνη C από το λεμόνι.

spot_imgspot_img

Σχετικά Άρθρα

Σχετικά Άρθρα