spot_imgspot_img

8 τρόποι να ασκηθείτε με ασφάλεια στη ζέστη

Η ζέστη μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό εμπόδιο για όσους θέλουν να ασκηθούν το καλοκαίρι. Εάν δεν είστε προσεκτικοί, μπορεί να καταλήξετε με θερμοπληξία, θερμική εξάντληση ή αφυδάτωση, καταστάσεις που μπορούν να σας εκτροχιάσουν σε μεγάλο βαθμό από τους στόχους σας ως προς τη φυσική σας κατάσταση.

Ευτυχώς, έχουμε μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ασκηθείτε με ασφάλεια ακόμα και τις πιο ζεστές μέρες του καλοκαιριού.

Κάντε κρύο ντους

Πριν καν ξεκινήσετε την προπόνησή σας, μια καλή ιδέα είναι να κάνετε ένα κρύο ντους. Μόλις τελειώσετε το ντους σας, όμως, μην στεγνώσετε τα μαλλιά σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να παραμείνετε δροσεροί κατά τη διάρκεια της προπόνησής σας.

Μείνετε ενυδατωμένοι με τα κατάλληλα υγρά

Το νερό είναι ο καλύτερος σύμμαχός σας σε κάθε ζεστή μέρα καθώς σας βοηθάει να παραμείνετε ενυδατωμένοι. Ωστόσο, εάν σκοπεύετε να ασκηθείτε για περισσότερα από 60 λεπτά, ίσως θα ήταν καλύτερο να πιείτε ένα αθλητικό ποτό.

Τα αθλητικά ποτά είναι ιδανικά, όταν γυμνάζεστε για παρατεταμένες χρονικές περιόδους, ειδικά στη ζέστη, επειδή περιέχουν κάλιο και ηλεκτρολύτες που μπορούν να ενυδατώσουν και να αναπληρώσουν τα υγρά στο σώμα σας.

Φορέστε ελαφριά ρούχα

Τα φωτεινά και ανοικτά χρώματα είναι ιδανικά για άσκηση στην ύπαιθρο, καθώς αντανακλούν τον ήλιο και σας καθιστούν και καλύτερα ορατούς στο δρόμο. Το βαμβάκι είναι ένα ελαφρύ και φθηνό ύφασμα που μπορεί να σας βοηθήσει να παραμείνετε στεγνοί.

Μην ξεχνάτε το αντηλιακό

Τίποτα δεν είναι χειρότερο από το να προσπαθείς να ολοκληρώσεις μια καλοκαιρινή προπόνηση αποκομίζοντας στο τέλος ένα ηλιακό έγκαυμα που θα δυσκολέψει την κίνηση σας. Προλάβετε αυτό το ενδεχόμενο, απλώνοντας ένα παχύ στρώμα αντηλιακό. Προτιμήστε ένα αντηλιακό με SPF τουλάχιστον 50 που να είναι αδιάβροχο ώστε να μην φεύγει με τον ιδρώτα.

Ο συγχρονισμός είναι το παν

10 π.μ. έως 3 μ.μ. είναι γνωστό ότι είναι οι πιο ζεστές ώρες της ημέρας το καλοκαίρι. Εάν σχεδιάζετε μια υπαίθρια προπόνηση, προσπαθήστε να την κάνετε είτε πριν είτε μετά από αυτό το χρονικό διάστημα.  Πολλοί αθλητές προτιμούν να ασκούνται νωρίς το πρωί, καθώς αυτή η συνήθεια μπορεί να τους βοηθήσει να παραμείνουν γεμάτοι ενέργεια όλη την ημέρα και να κοιμηθούν καλύτερα τη νύχτα.

Μη φοβάστε το νερό

Το καλοκαίρι είναι η ιδανική εποχή για να κάνετε το νερό φίλο σας. Τις ιδιαίτερα ζεστές μέρες, προτιμήστε μια θαλάσσια δραστηριότητα, όπως κολύμπι, σέρφινγκ κτλ. Αυτές οι δραστηριότητες θα σας βοηθήσουν να παραμείνετε σε φόρμα και υγιείς το καλοκαίρι με έναν διασκεδαστικό και νέο τρόπο, παραμένοντας παράλληλα δροσεροί χάρη στο νερό.

Προτιμάτε να τρέξετε; Μην ανησυχείτε, μπορείτε και έτσι να εκμεταλλευτείτε τη δροσιά του νερού εκμεταλλευόμενοι μια βροχερή μέρα.

Ασκηθείτε σε εσωτερικό χώρο

Δεν υπάρχει τίποτα κακό με την άσκηση σε εσωτερικούς χώρους στο τοπικό γυμναστήριο ή ακόμα και στο σπίτι σας, αν έχετε τον κατάλληλο εξοπλισμό. Τις ημέρες που υπάρχει υπερβολική ζέστη, η καλύτερη επιλογή είναι να παραμείνετε ψύχραιμοι και να αποφύγετε τα προβλήματα και τους τραυματισμούς που σχετίζονται με τη ζέστη επιλέγοντας έναν εσωτερικό και κλιματιζόμενο χώρο.

Γνωρίστε τα όριά σας

Ακούστε το σώμα σας και αν αρχίσετε να αισθάνεστε ζάλη, ναυτία ή κούραση, κάντε ένα διάλειμμα. Το να παίρνετε λίγο χρόνο για ξεκούραση είναι καλύτερο από το να το παρακάνετε και να αρρωστήσετε ή να τραυματιστείτε. Έτσι, το καλύτερο είναι αν αισθανθείτε αδιαθεσία να σταματήσετε εντελώς την προπόνηση.

spot_imgspot_img

Σχετικά Άρθρα

spot_img

Τελευταία Άρθρα

Ποιες δραστηριότητες μειώνουν τον κίνδυνο άνοιας

Η ανάγνωση ενός βιβλίου, η αφιέρωση χρόνου στην οικογένεια και στους φίλους, οι χειροτεχνικές δημιουργίες, η γιόγκα...

Διαβήτης: ευεργετική η βόλτα μετά το φαγητό

Μια σύντομη βόλτα μετά το φαγητό είναι αρκετή για να μειώσετε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα καθώς και το ενδεχόμενο εκδήλωσης σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2.

Σίδηρος: το πολύτιμο μέταλλο που δεν πρέπει να σας λείψει

Ο σίδηρος είναι ένα απαραίτητο μέταλλο για την ομαλή λειτουργία του οργανισμού. Διαβάστε σε ποιες τροφές θα τον βρείτε και πώς δεν θα παρουσιάσετε ανεπάρκεια σιδήρου