spot_imgspot_img

Πώς θα μειώσετε την παλινδρόμηση καθώς ασκείστε

Η απώλεια βάρους πρέπει να είναι ο στόχος οποιουδήποτε ατόμου είναι υπέρβαρο και εμφανίζει συχνά καούρα και παλινδρόμηση οξέος, ενώ η άσκηση μπορεί να είναι το εργαλείο που θα οδηγήσει στον συγκεκριμένο στόχο. Αν υποφέρετε από ΓΟΠ μην σταματήσετε τελείως την άσκηση μόνο και μόνο επειδή νομίζετε ότι σας προκαλεί παλινδρόμηση οξέος. Βρείτε άλλους τύπους άσκησης ή ανακαλύψτε τι μπορεί να κάνετε για να μην επιδεινώσετε τα συμπτώματα.

Οι παρακάτω συμβουλές μπορεί να βοηθήσουν στην ανακούφιση της καούρας κατά τη διάρκεια της άσκησης:

  • Μην ασκείστε αν δεν έχουν περάσει δύο ώρες από το φαγητό
  • Αποφύγετε τα φαγητά που προκαλούν παλινδρόμηση δηλαδή τα πολύ λιπαρά ή όσα έχουν πολλά καρυκεύματα
  • Καταναλώστε ένα υγιεινό γεύμα πριν την άσκηση
  • Πίνετε νερό ενώ ασκείστε για να παραμείνετε ενυδατωμένοι και να βοηθήσετε την πέψη
  • Πάρτε τα φάρμακά που σας έχει δώσει ο γιατρός πριν από την άσκηση

Εάν γνωρίζετε τους παράγοντες που προκαλούν παλινδρόμηση, τροποποιήστε τη ρουτίνα προπόνησής σας και λαμβάνετε τα φάρμακα σας, αλλά παρόλα αυτά συνεχίζετε να αντιμετωπίζετε προβλήματα με την παλινδρόμηση οξέος, καλό θα ήταν να δείτε γαστρεντερολόγο.  

Κρατήστε σημειώσεις για το πώς οι διαφορετικοί τύποι ασκήσεων επηρέασαν την παλινδρόμηση οξέος σας. Καταγράψτε τι φάγατε πριν την άσκηση και ποια φάρμακα πήρατε. Δώστε αυτές τις πληροφορίες στον γιατρό σας για να προτείνει μια πιο κατάλληλη θεραπευτική επιλογή.

Η συνεχής σωματική δραστηριότητα είναι το κλειδί για τη διατήρηση της φόρμας και τη μείωση των συμπτωμάτων της παλινδρόμησης οξέος.

spot_imgspot_img

Σχετικά Άρθρα

spot_img

Τελευταία Άρθρα

Ποιες δραστηριότητες μειώνουν τον κίνδυνο άνοιας

Η ανάγνωση ενός βιβλίου, η αφιέρωση χρόνου στην οικογένεια και στους φίλους, οι χειροτεχνικές δημιουργίες, η γιόγκα...

Διαβήτης: ευεργετική η βόλτα μετά το φαγητό

Μια σύντομη βόλτα μετά το φαγητό είναι αρκετή για να μειώσετε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα καθώς και το ενδεχόμενο εκδήλωσης σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2.

Σίδηρος: το πολύτιμο μέταλλο που δεν πρέπει να σας λείψει

Ο σίδηρος είναι ένα απαραίτητο μέταλλο για την ομαλή λειτουργία του οργανισμού. Διαβάστε σε ποιες τροφές θα τον βρείτε και πώς δεν θα παρουσιάσετε ανεπάρκεια σιδήρου