spot_imgspot_img

Αδυνάτισμα: η ώρα του πρωινού καθορίζει την επιτυχία σας!  

Η ώρα που συνηθίζετε να παίρνετε πρωινό μπορεί να παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην περίπτωση που προσπαθείτε να χάσετε βάρος, λένε οι ειδικοί ανατρέποντας τα μέχρι τώρα επιστημονικά δεδομένα…

Αν προσπαθείτε να αδυνατίσετε τότε η καλύτερη στιγμή για να απολαύσετε το πρωινό σας σύμφωνα με τους ειδικούς είναι γύρω στις 11 το πρωί. Σύμφωνα με Tim Spector, καθηγητή γενετική επιδημιολογίας στο King’s College του Λονδίνου, είναι προτιμότερο να περιμένουμε μερικές ώρες μέχρι να απολαύσουμε το πρώτο γεύμα της ημέρας γιατί η πλειοψηφία των ανθρώπων τρώει πια πολύ αργότερα το τελευταίο γεύμα σε σχέση με προηγούμενες γενιές. Οι περισσότεροι διακόπτουν το φαγητό  κατά τις 9 το βράδυ.

Οι διατροφικές μας συνήθειες μας θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τα νέα επιστημονικά δεδομένα, τα οποία έρχονται να ανατρέψουν τα όσα ξέραμε σχετικά με το ποιες συνήθειες είναι εν τέλει ευεργετικές για την υγεία και ποιες όχι: «Υπάρχει μια απλή αλλαγή που μπορούν να κάνουν όλοι, μεταφέροντας το πρωινό τους από τις 8 π.μ. στις 11 π.μ., η οποία είναι πράγματι πιο αποτελεσματική από τις πιο μοντέρνες διαλειμματικές νηστείες, όπως οι διατροφές 5:2, κατά τις οποίες καταναλώνονται κανονικά όλες οι θερμίδες για 5 μέρες και μειώνονται για 2 μέρες».

Το πρωινό στις 11 π.μ. και όχι νωρίτερα και είναι ο μόνος τρόπος για να επιτευχθεί μια 14ωρη νηστεία (με την έννοια της αποχής από το φαγητό) που επιδρά θετικά στη λειτουργία του μεταβολισμού και και στην απώλεια βάρους, από 2 έως 5 κιλά.

Όπως υποστηρίζει ο δρ. Tim Spector σχετικά με τα οφέλη της διαλειμματικής νηστείας, «Η νηστεία για 14 ώρες την ημέρα, τρώγοντας πρωινό λίγο αργότερα, αλλά συνολικά με την ίδια ποσότητα φαγητού, είναι ευκολότερο να επιτευχθεί μακροπρόθεσμα. Αποδίδει επειδή τα μικρόβια στο έντερό μας ακολουθούν τον κιρκάδιο ρυθμό, όπως κι εμείς, και χρειάζονται μια περίοδο ανάπαυσης».

spot_imgspot_img

Σχετικά Άρθρα

spot_img

Τελευταία Άρθρα