spot_imgspot_img

 Ψωμί ή παξιμάδι;

Ένα απο το συχνότερα λάθη που κάνουμε στη δίαιτα μας εχει να κάνει με τη σύγχυση ψωμιού και παξιμαδιού. Άλλο το ψωμί κι άλλο το παξιμαδι!


“Μα γιατί δεν έχασα αυτη την εβδομαδα, απλά αντί για ψωμί όπως μου είχατε, έτρωγα ένα παξιμαδάκι”. ….είναι κάτι που ακούγεται συχνά στα διαιτολογικά μας γραφεία.

1 μεγάλο παξιμαδι ολικης άλεσης (70 γρ) έχει τις ίδες θερμίδες με 4 λεπτές φέτες ψωμί ολικης ολικής άλεσης επίσης (112 γρ ), συγκεκριμένα 280 kcal.

Ο κύριος λόγος της διαφοροποίησης αυτής έχει να κάνει με την περιεκτικότητα σε νερό💦, όπου στο παξιμάδι είναι ελάχιστη, αυξάνοντας έτσι το θερμιδικό του φορτίο ανά γραμμάρια βάρους.

✅Να θυμάστε❗

🔸Και το ψωμί και το παξιμάδι βρίσκονται στη βάση της μεσογειακής μας πυραμίδας και μπορούν να καταναλώνονται σε καθημερινή βάση.

🔹Ωστόσο, το παξιμάδι αποδίδει πολύ περισσότερες θερμίδες ανα όγκο και βάρος τροφίμου από το ψωμί και συνεπως θα πρέπει να καταναλώνεται με μεγαλύτερη προσοχή!

spot_imgspot_img

Σχετικά Άρθρα

spot_img

Τελευταία Άρθρα

Νουντλς με μπρόκολο κατά του καρκίνου

Το μπροκολο περιέχει ασβέστιο, φώσφορο, μαγνήσιο και σίδηρο και υψηλή συγκέντρωση βιταμινών. Επωφεληθείτε από όλα αυτά με μια γευστική συνταγή...

Ουρική αρθρίτιδα: 4 είδη τροφών που πρέπει να αποφεύγετε

Όταν καμιά φορά σας πιάνει ο πόνος της ουρικής αρθρίτιδας στο πόδι, είναι ανυπόφορος. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε ποιες τροφές θα σας βοηθήσουν να τον αποφύγετε.

Όλα όσα θα θέλατε να μάθετε για την Αντισύλληψη

Ποιες είναι οι κυριότερες μέθοδοι αντισύλληψης και με ποια κριτήρια θα επιλέξετε εκείνη την μέθοδο που ταιριάζει περισσότερο σε εσάς;