spot_imgspot_img

Τα δόντια χρειάζονται φροντίδα και το καλοκαίρι!

Ακόμα και την περίοδο των διακοπών είναι αναγκαίο να μην παραμελούμε τη στοματική μας υγιεινή και κυρίως, τη φροντίδα των δοντιών μας.

Εάν θέλετε να περάσετε ένα ξέγνοιαστο καλοκαίρι και να μειώσετε τις πιθανότητες ότι θα σας … επισκεφτεί ένας δυσάρεστος  πονόδοντος, ακολουθείστε τις απλές αλλά πολύτιμες συμβουλές  που μας δίνει ο Οδοντιατρικός Σύλλογος Αττικής.

  • Λόγω Covid-19 προμηθευτείτε οδοντόβουρτσες με ειδική προστατευτική θήκη και πλένετε απαραιτήτως τα χέρια σας πριν και μετά το βούρτσισμα των δοντιών.
  • Μην ξεχνάτε να έχετε πάντα στις αποσκευές σας την οδοντόβουρτσά σας.
  • Πριν ξεκινήσετε τις διακοπές επισκεφτείτε προληπτικά τον οδοντίατρό σας. Περιορίστε την κατανάλωση σακχαρούχων αεριούχων ποτών και αυξήστε τη λήψη φυσικών χυμών ή γαλακτοκομικών προϊόντων.
  • Προσοχή στα ατομικά και ομαδικά παιχνίδια, τις εξερευνήσεις και τις αναρριχήσεις σε δένδρα και βράχους. Συχνά καταλήγουν σε σπασίματα και απώλεια των μπροστινών δοντιών.
  • Προσοχή στις καταδύσεις από βράχους, προκυμαίες ή σκάφη. Κακή εκτίμηση του βάθους της θάλασσας μπορεί να προκαλέσει τραυματισμούς στο κεφάλι, στο πρόσωπο και τα δόντια.
  • Εάν εξαιτίας κάποιου ατυχήματος τα δόντια φύγουν από τη θέση τους διατηρείστε την ψυχραιμία σας. Επαναφέρετέ τα στην αρχική θέση και επισκεφθείτε το πλησιέστερο οδοντιατρείο. Εάν έχουν φύγει από το στόμα φυλάξτε τα σε φυσιολογικό ορό, γάλα ή σάλιο και επισκεφθείτε επειγόντως οδοντίατρο.
  • Περιορίστε την κατανάλωση σοκολατών, καραμελών, παγωτών και διαφόρων γλυκαντικών ουσιών σε τυποποιημένη μορφή (καραμέλες, τσίχλες κ.λπ.).
  • Τρώτε άφθονες ποσότητες από φρούτα και λαχανικά.
  • Βουρτσίζετε τα δόντια σας δύο φορές την ημέρα απαραιτήτως.
  • Μετά το τέλος των διακοπών επισκεφθείτε τον οδοντίατρό σας για την εξέταση και οριστική αποκατάσταση των προβλημάτων.

 

 

spot_imgspot_img

Σχετικά Άρθρα

spot_img

Τελευταία Άρθρα

Ποιες δραστηριότητες μειώνουν τον κίνδυνο άνοιας

Η ανάγνωση ενός βιβλίου, η αφιέρωση χρόνου στην οικογένεια και στους φίλους, οι χειροτεχνικές δημιουργίες, η γιόγκα...

Διαβήτης: ευεργετική η βόλτα μετά το φαγητό

Μια σύντομη βόλτα μετά το φαγητό είναι αρκετή για να μειώσετε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα καθώς και το ενδεχόμενο εκδήλωσης σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2.

Σίδηρος: το πολύτιμο μέταλλο που δεν πρέπει να σας λείψει

Ο σίδηρος είναι ένα απαραίτητο μέταλλο για την ομαλή λειτουργία του οργανισμού. Διαβάστε σε ποιες τροφές θα τον βρείτε και πώς δεν θα παρουσιάσετε ανεπάρκεια σιδήρου