spot_imgspot_img

Δαμάσκηνα με γιαούρτι για το ανοσοποιητικό    

 Ετοιμάστε σε μόλις δέκα λεπτά ένα ελαφρύ γλυκό πλούσιο σε ασβέστιο και βιταμίνη C

 

Υλικά

500 γρ. δαμάσκηνα αποξηραμένα χωρίς κουκούτσι

600 γρ. στραγγιστό γιαούρτι

200 γρ. κρέμα γάλακτος light

2 κουταλιά ζάχαρη άχνη

κονιάκ

2 κ.σ. αμυγδαλόψιχα

Εκτέλεση

  1. Μουσκεύετε για 2 ώρες τα δαμάσκηνα σε μπράντι. Ψήνετε ελαφρά την αμυγδαλόψιχα.
  2. Χτυπάτε την κρέμα γάλακτος σφιχτά με τη ζάχαρη άχνη και την ανακατεύετε προσεχτικά με το γιαούρτι.
  3. Στραγγίζετε τα δαμάσκηνα και βάζετε μέσα στο καθένα τη μισή αμυγδαλόψιχα. Στη συνέχεια ανακατεύετε με την κρέμα.
  4. Σερβίρετε πασπαλίζοντας με την υπόλοιπη αμυγδαλόψιχα τριμμένη.

Τα δαμάσκηνα ενισχύουν το ανοσοποιητικό Κι αυτό γιατί περιέχουν βιταμίνη C, που βοηθά στην καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου.

spot_imgspot_img

Σχετικά Άρθρα

spot_img

Τελευταία Άρθρα

Ποιες δραστηριότητες μειώνουν τον κίνδυνο άνοιας

Η ανάγνωση ενός βιβλίου, η αφιέρωση χρόνου στην οικογένεια και στους φίλους, οι χειροτεχνικές δημιουργίες, η γιόγκα...

Διαβήτης: ευεργετική η βόλτα μετά το φαγητό

Μια σύντομη βόλτα μετά το φαγητό είναι αρκετή για να μειώσετε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα καθώς και το ενδεχόμενο εκδήλωσης σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2.

Σίδηρος: το πολύτιμο μέταλλο που δεν πρέπει να σας λείψει

Ο σίδηρος είναι ένα απαραίτητο μέταλλο για την ομαλή λειτουργία του οργανισμού. Διαβάστε σε ποιες τροφές θα τον βρείτε και πώς δεν θα παρουσιάσετε ανεπάρκεια σιδήρου