spot_imgspot_img

6 Χρυσές συμβουλές υγείας για το καλοκαίρι

Διαβάστε πως φέτος θα αποφύγετε κάποιες από τις συχνές “παγίδες” του καλοκαιριού ώστε να αποφύγετε τις περιπέτειες με την υγεία σας και να απολαύστε τις χαρές του ήλιου και της θάλασσας.

1. Πάρτε ανάσα από τη θάλασσα

Τα θαλάσσια μπάνια βοηθούν στην αποσυμφόρηση της μύτης και διευκολύνουν την αναπνοή ιδιαίτερα αν η θάλασσα είναι καθαρή. Μπορούν μάλιστα να σας βοηθήσουν στην περίπτωση ιγμορίτιδας. Το θαλασσινό νερό έχει την ιδιότητα να απομακρύνει τα μικρόβια από τη ρινική κοιλότητα και συμβάλλει στην ανακούφιση των συμπτωμάτων.

2. Προσοχή στις βουτιές

Μη βουτάτε απότομα σε κρύα θάλασσα, όταν αν έχετε κάτσει για ώρα στον ήλιο.  Μην πηγαίνετε μόνοι σας σε απόμερες παραλίες καθώς αν χρειαστείτε βοήθεια, δεν θα μπορέσει να σας βοηθήσει κάποιος. Πριν κάνετε μία βουτιά, κοιτάξτε τι βρίσκεται κάτω από τη θάλασσα και υπολογίστε το βάθος της.

3. Αποφύγετε τα τρόφιμα – παγίδες

Επειδή το καλοκαίρι με τη ζέστη τα τρόφιμα χαλάνε πιο εύκολα και έτσι αυξάνονται οι πιθανότητες να πάθετε δηλητηρίαση, όταν τρώτε έξω ζητάτε πολύ το κρέας σας να είναι καλοψημένο και αποφύγετε να φάτε π.χ. μπιφτέκια που είναι μισοψημένα.

4. Προσοχή στη θάλασσα αν έχετε πρόβλημα καρδιάς

Επειδή οι αυξημένες θερμοκρασίες και ο ήλιος μπορεί να καταπονήσουν την καρδιά σας και να επιβαρύνουν την καρδιακή σας λειτουργία αποφύγετε τα μπάνια τις μεσημβρινές ώρες, αν έχετε προβλήματα καρδιάς και μην βουτάτε απότομα, αλλά μπαίνετε σταδιακά στο νερό.

5. Μην κολυμπάτε με γεμάτο στομάχι

Μπορεί να το γνωρίζετε αλλά είναι καλό να σας το θυμίσουμε μια ακόμη φορά: Αποφύγετε το κολύμπι με γεμάτο στομάχι.  Πρέπει να περιμένετε τουλάχιστον 3 ώρες μετά το γεύμα, ώστε να έχετε χωνέψει το φαγητό προτού κολυμπήσετε. Σε αντίθετη περίπτωση θα θέσετε σε αυξημένο κίνδυνο την υγεία σας.

6. Προσοχή αν λαμβάνετε φάρμακα

Επειδή τώρα το καλοκαίρι κάποια φάρμακα θέλουν προσοχή καθώς μπορεί να προκαλέσουν φωτοευαισθησία (αλλεργική αντίδραση στον ήλιο), συμβουλευτείτε το γιατρό σας αν λαμβάνετε φάρμακα για κάποιο πρόβλημα υγείας για αυτό το ενδεχόμενο. Επίσης προσέχετε να μην αφήνετε τα φάρμακα στον ήλιο γιατί μπορεί να αλλοιωθούν. Διαβάζετε τις οδηγίες τους μήπως θέλουν ψυγείο.

spot_imgspot_img

Σχετικά Άρθρα

spot_img

Τελευταία Άρθρα

Ποιες δραστηριότητες μειώνουν τον κίνδυνο άνοιας

Η ανάγνωση ενός βιβλίου, η αφιέρωση χρόνου στην οικογένεια και στους φίλους, οι χειροτεχνικές δημιουργίες, η γιόγκα...

Διαβήτης: ευεργετική η βόλτα μετά το φαγητό

Μια σύντομη βόλτα μετά το φαγητό είναι αρκετή για να μειώσετε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα καθώς και το ενδεχόμενο εκδήλωσης σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2.

Σίδηρος: το πολύτιμο μέταλλο που δεν πρέπει να σας λείψει

Ο σίδηρος είναι ένα απαραίτητο μέταλλο για την ομαλή λειτουργία του οργανισμού. Διαβάστε σε ποιες τροφές θα τον βρείτε και πώς δεν θα παρουσιάσετε ανεπάρκεια σιδήρου