spot_imgspot_img

7 υγιεινές καλοκαιρινές συνήθειες που πρέπει να υιοθετήσετε τώρα

Ανακαλύψτε 7 συνήθειες που αν τις υιοθετήσετε φέτος το καλοκαίρι θα βελτιώσουν την υγεία σας

1.Απενεργοποιήστε τις οθόνες και βγείτε έξω

Μελέτες δείχνουν ότι ο χρόνος στη φύση μειώνει τα επίπεδα στρες, τον καρδιακό ρυθμό και το πιο σημαντικό, τα επίπεδα της αρτηριακής πίεσης, τα οποία, αν είναι υψηλά, αυξάνουν τον κίνδυνο καρδιακής νόσου.

Το καλοκαίρι είναι η ιδανική εποχή για να βγείτε έξω και να απολαύσετε το περπάτημα σας στη φύση ή να κάνετε κολύμπι, ποδηλασία, πεζοπορία και πολλά είδη αθλημάτων με φίλους ή την οικογένεια σας. Αφιερώστε χρόνο για υπαίθριες δραστηριότητες και καταστήστε τις μέρος της εβδομαδιαίας ρουτίνας σας.

Η Αμερικανική Ένωση Καρδιολογίας συνιστά στους ενήλικες να κάνουν 150 λεπτά εβδομαδιαίως μέτρια αερόβια άσκηση και δύο ημέρες την εβδομάδα προπόνηση μυϊκής ενδυνάμωσης. Τα παιδιά και οι έφηβοι πρέπει να κάνουν τουλάχιστον 1 ώρα σωματικής δραστηριότητας καθημερινά.

Τσεκάρετε τις καλοκαιρινές κατασκηνώσεις και τις αθλητικές ομάδες για παιδιά και εφήβους που έχουν σχεδιαστεί για να τα ενθαρρύνουν να βελτιώσουν τη φυσική τους κατάσταση και να υιοθετούν υγιεινές συνήθειες.

  1. Βάλτε έναν στόχο φυσικής κατάστασης και επιμείνετε σε αυτόν

Είτε πρόκειται για μια διαδρομή με εμπόδια είτε για έναν αγώνα δρόμου που διοργανώνει κάποια φιλανθρωπική οργάνωση, βάλτε έναν στόχο και πραγματοποιήστε τον. Ζητήστε από φίλους ή μέλη της οικογένειας να συμμετάσχουν και ενθαρρύνετε ο ένας τον άλλον να συμμετάσχει και να ολοκληρώσει το εγχείρημα. Είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος για να ενισχύσετε την υγεία σας και να απολαύσετε τον χρόνο που περνάτε με άλλους, ενώ στηρίζετε έναν κοινωφελή σκοπό στην κοινότητά σας.

  1. Ξεθάψτε το ποδήλατό σας και πηγαίνετε στη δουλειά

Η ποδηλασία έχει πολλά οφέλη για την καρδιά σας. Μάλιστα, όσοι κάνουν ποδήλατο από και προς τη δουλειά μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακής νόσου κατά 50%.  Εάν δεν είναι εφικτό να μεταβείτε με ποδήλατο στη δουλειά, φροντίστε να βγείτε έξω και να κάνετε βόλτα στην πόλη ή να κατευθυνθείτε σε μονοπάτια ή πάρκα φιλικά προς το ποδήλατο για να αποκομίσετε τα οφέλη της άσκησης για την υγεία της καρδιάς. Να φοράτε πάντα φωτεινά ρούχα, κράνος και να χρησιμοποιείτε φώτα το βράδυ για να είστε ορατοί στους οδηγούς οχημάτων.

  1. Μην αφήνετε τον κακό καιρό να οδηγήσει σε καθιστικές δραστηριότητες

Καλοκαιρινές καταιγίδες στον ορίζοντα; Δοκιμάστε να κάνετε οποιαδήποτε από αυτές τις δραστηριότητες για να συνεχίσετε να κινείστε:

    • Βγείτε έξω και εξερευνήστε περπατώντας ένα αγαπημένο εμπορικό κέντρο ή μουσείο.
    • Κάντε ένα μάθημα γιόγκα ή κάποια συνεδρία στο γυμναστήριο της γειτονίας σας.
    • Καθαρίστε το σπίτι με μουσική, και βγείτε έξω όταν επιστρέψει ο ευχάριστος καιρός χωρίς να έχετε ενοχές για τις δουλειές που δεν έχουν τελειώσει.
    • Κάντε μια συνεδρία Pilates, στατικό ποδήλατο ή προπόνηση ενδυνάμωσης.
  1. Το κλειδί για την υγεία της καρδιάς είναι να συνεχίσεις να κινείσαι

Όλοι οι τύποι δραστηριοτήτων που δεν σχετίζονται με την άσκηση, λ.χ. οι δουλειές του σπιτιού, όπως το βάψιμο ενός δωματίου και το χτίσιμο ενός φράχτη, οι εργασίες στον κήπο, όπως το κούρεμα του γκαζόν, η κηπουρική ή το φύτεμα λουλουδιών και λαχανικών στον κήπο σας, σας βοηθούν στην καύση θερμίδων. Μελέτες δείχνουν ότι όσοι ασχολούνται με αυτού τους είδους σωματικές δραστηριότητες έχουν 27% λιγότερες πιθανότητες να υποστούν καρδιακή προσβολή ή εγκεφαλικό.

  1. Καθιερώστε την πρωινή προπόνηση

Η πρωινή άσκηση όχι μόνο σας ενθαρρύνει να ακολουθήσετε ένα πρόγραμμα άσκησης που θα σας γίνει συνήθεια, αλλά σας βοηθάει να αποφύγετε και τη ζέστη του καλοκαιριού. Κάνοντας πρωινή άσκηση ενισχύετε το μεταβολισμό, αυξάνετε τα επίπεδα ενέργειας σας και τα επίπεδα ενδορφινών στον οργανισμό σας που είναι οι ορμόνες που σας κάνουν να νιώθετε ευεξία.

  1. Πίνετε περισσότερο νερό

Οι αυξανόμενες εξωτερικές θερμοκρασίες καθιστούν ζωτικής σημασίας τη διατήρηση της επαρκούς ενυδάτωσης του σώματός σας, ειδικά εάν ασκείστε σε εξωτερικό χώρο. Η σωστή ενυδάτωση επιτρέπει στους μύες να λειτουργούν σωστά, θρέφει το δέρμα και βοηθά στη διατήρηση του κορεσμού μεταξύ των γευμάτων. Να έχετε πάντα ένα μπουκάλι νερό, όταν βγαίνετε έξω και να πίνετε αρκετό για να αποφύγετε την αφυδάτωση, την θερμική εξάντληση και τη θερμοπληξία. Για να βελτιώσετε τη γεύση του, προσθέστε λίγο χυμό εσπεριδοειδών, αγγουριού ή μέντας στο νερό για να φτιάξετε ένα δροσιστικό ρόφημα. Διατηρήστε τη συνήθειά σας να πίνετε άφθονο νερό όλο το χρόνο για να είστε πάντα ενυδατωμένοι και να περιορίζετε τις θερμίδες σας.

spot_imgspot_img

Σχετικά Άρθρα

spot_img

Τελευταία Άρθρα

Σκωληκοειδίτιδα

 Η Σκωληκοειδίτιδα ή αλλιώς Φλεγμονή της Σκωληκοειδούς Απόφυσης, είναι η πιο συνηθισμένη αιτία για κοιλιακή επέμβαση κατά την παιδική ηλικία

Λοιμώδης μονοπυρήνωση: πώς συνδέεται με το σύνδρομο χρόνιας κόπωσης

Σύμφωνα με αμερικανική έρευνα, 1 στους 10 ασθενείς με...

Φρουτοσαλάτα εποχής για έξτρα βιταμίνες

Φτιάξτε στο άψε σβήσε μια δροσερή και θρεπτική φρουτοσαλάτα...