Αλάτι: Η μικρή μείωση και τα μεγάλα οφέλη

Δεν χρειάζεται να κόψετε το αλάτι «μαχαίρι». Ακόμα και μισό κουταλάκι λιγότερο την ημέρα μπορεί να προσφέρει στον οργανισμό τεράστια οφέλη.

Σύμφωνα με μελέτες που δημοσιεύθηκαν στο περιοδικό New England Journal of Medicine, τα οφέλη της μείωσης της ποσότητας του αλατιού που καταναλώνουμε καθημερινά κατά μόλις μισό-κουταλάκι του γλυκού, είναι εφάμιλλα με εκείνα της μείωσης του καπνίσματος, της παχυσαρκίας και των επιπέδων της χοληστερόλης.

Βραχυπρόθεσμα, η μικρή αυτή αλλαγή μπορεί να ελαττώσει ην αρτηριακή πίεση, το φούσκωμα και τον κίνδυνο ανάπτυξης οιδήματος. Μακροπρόθεσμα, μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακής νόσου, εγκεφαλικού επεισοδίου, εμφράγματος, οστεοπόρωσης και νεφρικής νόσου.

Δύο μελέτες που δημοσιεύτηκαν στο British Medical Journal εξέτασαν την επίδραση στην υγεία από την κατανάλωση λιγότερου νατρίου και διαπίστωσαν ότι όχι μόνο μείωσε την αρτηριακή πίεση, αλλά μετά από 10-15 χρόνια, οι άνθρωποι είχαν 25 % λιγότερες πιθανότητες να έχουν υποστεί έμφραγμα ή εγκεφαλικό επεισόδιο.

spot_imgspot_img

Σχετικά Άρθρα

Σχετικά Άρθρα

Ποια φρούτα έχουν την περισσότερη ζάχαρη και ποια τη λιγότερη;

  Σας αρέσουν τα φρούτα αλλά σκέφτεστε ότι καταναλώνοντάς τα...

Διαγνώστηκα με καρκίνο του μαστού. Τι πρέπει να τρώω;

Γράφει ο Δρ. Γεώργιος Ανθιμίδης, MSc, PhD, Γενικός Χειρουργός - Μαστολόγος

Είναι κακό για την καρδιά σας να κοιμάστε από αριστερή πλευρά;

Λίγες έρευνες που εξετάζουν τις επιπτώσεις τη στάση του ύπνου ως προς την υγεία της καρδιάς. Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες ενδείξεις ότι ο ύπνος στην αριστερή πλευρά μπορεί να αυξήσει την πίεση στην καρδιά σας.