«Μην κρατάς μακριά ό,τι έχει αξία»: Καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρεσβυωπία

H Alcon Hellas, πιστή στη δέσμευσή της να κάνει τους ανθρώπους να βλέπουν υπέροχα, ξεκινά την εκστρατεία «Μην κρατάς μακριά ό,τι έχει αξία». Στόχος της καμπάνιας είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για την πρεσβυωπία, φέρνοντας το κοινό πιο κοντά στους τρόπους αντιμετώπισής της.

Μέσω της καμπάνιας επισημαίνεται η αναγκαιότητα επίσκεψης στον οφθαλμίατρο, ο οποίος θα διαγνώσει και θα καθοδηγήσει τους ασθενείς με πρεσβυωπία, προσφέροντας αναλυτικές πληροφορίες για όλους τους ενδεδειγμένους τρόπους αντιμετώπισης της πάθησης.

Η πρεσβυωπία είναι αποτέλεσμα της φυσικής διαδικασίας της γήρανσης και αποτελεί την σταδιακή απώλεια αυτής ακριβώς της ικανότητας των ματιών, να εστιάζουν δηλαδή ευκρινώς σε αντικείμενα που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση. Γίνεται συνήθως αντιληπτή σε ηλικία μετά τα 40 και εξελίσσεται προοδευτικά μέχρι την ολοκλήρωση της σε ηλικία περίπου 65 ετών.

Το φαινόμενο αυτό θεωρείται ότι προέρχεται από την σταδιακή σκλήρυνση του φυσικού κρυσταλλοειδούς φακού μέσα στον οφθαλμό, η οποία επέρχεται με την ηλικία. Καθώς ο φακός γίνεται λιγότερο ελαστικός, δεν μπορεί πια να αλλάξει σχήμα έτσι ώστε να εστιάζει σε κοντινά αντικείμενα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα κοντινά αντικείμενα να εστιάζονται πίσω από τον αμφιβληστροειδή, παράγοντας έτσι κακής ποιότητας κοντινή όραση, χωρίς όμως να επηρεάζεται η μακρινή όραση.

Οι κύριοι τρόποι αντιμετώπισης της πρεσβυωπίας είναι με τη χρήση πρεσβυωπικών γυαλιών οράσεως, με μονοεστιακούς και πολυεστιακούς φακούς επαφής, με διαθλαστική επέμβαση λέιζερ και με χειρουργική επέμβαση.

Ο κ. Μιλτιάδης Παπαδόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Alcon Hellas, δήλωσε: «Ως εταιρεία με επίκεντρο τον ασθενή, ο ρόλος μας είναι να κατανοούμε τις ανάγκες του και να προσπαθούμε να τις καλύψουμε με τον βέλτιστο τρόπο. Το να βλέπουμε υπέροχα είναι βασικό στοιχείο για έναν ποιοτικό τρόπο ζωής, καθώς επηρεάζει άμεσα κάθε πτυχή της καθημερινότητάς μας. Για εμάς είναι πρωταρχικής σημασίας το κοινό να είναι ενημερωμένο αναφορικά με την πρεσβυωπία, αλλά και τους διαθέσιμους τρόπους αντιμετώπισής της. Για αυτόν το λόγο ξεκινάμε αυτή την εκστρατεία «Μην κρατάς μακριά ό,τι έχει αξία» με στόχο την ενημέρωση του κοινού και βασικό πυλώνα την πρόσβαση των ασθενών σε ποιοτική φροντίδα των οφθαλμών τους».

Η νέα καμπάνια «Μην κρατάς μακριά ό,τι έχει αξία» περιλαμβάνει video, ιστοσελίδα για ασθενείς αφιερωμένη στην πρεσβυωπία (Μην κρατάς μακριά ό,τι έχει αξία. | MyAlcon | Ελλάδα), digital banners σε ψηφιακά μέσα ενημέρωσης και ενημερωτικό φυλλάδιο ασθενών με στόχο την εγγύτερη και ευρύτερη ενημέρωση του κοινού.

spot_imgspot_img

Σχετικά Άρθρα

Σχετικά Άρθρα

14ο Συνέδριο «Future of Healthcare in Greece»: Ο Δρόμος προς την Υγειονομική Περίθαλψη Βασισμένη στην Αξία

Η «Διαμόρφωση ενός Υγιούς Μέλλοντος: Ο Δρόμος προς την Υγειονομική Περίθαλψη Βασισμένη στην Αξία» είναι το κεντρικό θέμα του 14ου Συνεδρίου «Future of Healthcare in Greece» που θα πραγματοποιηθεί στις 30 Μαΐου στην Αθήνα.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος στηρίζει το Πρόγραμμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ του Ινστιτούτου Prolepsis

Συνεχίζεται για δέκατη χρονιά η μεγάλη προσφορά της ΑΒ Βασιλόπουλος μέσα από την υποστήριξη του Προγράμματος Σίτισης και Προώθησης Υγιεινής Διατροφής – ΔΙΑΤΡΟΦΗ που υλοποιεί το Ινστιτούτο Prolepsis σε σχολεία ευπαθών περιοχών της χώρας.

Η σχέση των εφήβων με τους γονείς τους: Νεότερα ερευνητικά δεδομένα του ΕΠΙΨΥ

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας, στις 15 Μαΐου, το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγιεινής - ΕΠΙΨΥ δημοσιοποιεί σχετικά ευρήματα της πιο πρόσφατης (2022) Πανελλήνιας έρευνας για τις συμπεριφορές που συνδέονται με την υγεία των έφηβων- μαθητών.