Τελευταία έξοδος του καλοκαιριού: τι να προσέξετε

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχεται, καθημερινά, παράπονα-καταγγελίες Καταναλωτών, για την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών, που παρέχονται στους καταναλωτές, κατά τη διάρκεια των διακοπών τους.

Ο 15Αύγουστος πλησιάζει και αποτελεί ευκαιρία, για μια τελευταία «ανάσα», πριν το χειμώνα. Επειδή, λοιπόν, κάθε χρόνο, αυτήν την περίοδο, η τουριστική κίνηση είναι αυξημένη, ας είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί, για να μη γίνουμε θύματα κάποιων «αετονύχηδων».

  1. Ελέγχουμε, πάντα, την καθαριότητα του χώρου, στον οποίο πρόκειται να διανυκτερεύσουμε ή να γευματίσουμε.
  2. Ζητάμε, πάντοτε, να μας δοθεί ο τιμοκατάλογος (καταλύματος, εστιατορίου, καφετέριας, χώρου διασκέδασης), πριν παραγγείλουμε. Στον τιμοκατάλογο πρέπει, εκτός από τις τιμές, να αναγράφονται και ορισμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά των προσφερόμενων προϊόντων, όπως νωπά – κατεψυγμένα, εισαγωγής ή εντόπια κ.λπ.
  3. Ζητάμε, πάντοτε, την απόδειξη πληρωμής και ελέγχουμε τις χρεώσεις, με βάση τον τιμοκατάλογο, πριν πληρώσουμε.
  4. Δεν πληρώνουμε κουβέρ, που έχει καταργηθεί ή οτιδήποτε άλλο φαγητό ή ποτό μας προσφέρεται, χωρίς να το έχουμε παραγγείλει.
  5. Σε περίπτωση, που ο καταστηματάρχης δείξει απροθυμία να ανταποκριθεί, στις παραπάνω λογικές και νόμιμες απαιτήσεις μας, ή σε περίπτωση, που οι τιμές είναι υπερβολικά υψηλές, φεύγουμε από τον συγκεκριμένο χώρο και εξυπηρετούμαστε, από άλλη επιχείρηση.
  6. Σε περίπτωση, που το κατάλυμα, στο οποίο διανυκτερεύουμε, δεν τηρεί τους όρους και τις προϋποθέσεις, που έχουμε συμφωνήσει, καταγγέλλουμε το γεγονός, στην πλησιέστερη αστυνομική αρχή και στο τέλος, αρνούμαστε την πληρωμή του προσυμφωνηθέντος ποσού.
  7. Η άρνησή μας να αγοράσουμε κακής ποιότητας ή υψηλής τιμής υπηρεσίες και προϊόντα θα δώσει ένα μάθημα, στους κερδοσκόπους των διακοπών, αναδεικνύοντας και επιβραβεύοντας τους σωστούς επαγγελματίες.
  8. Κάθε περίπτωση καταστρατήγησης των δικαιωμάτων μας την καταγγέλλουμε στο ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, Βασ. Ηρακλείου 32, 54624, τηλ.: 2310233333, ώρες 09:00 – 14:30.

ΚΕ.Π.ΚΑ

spot_imgspot_img

Σχετικά Άρθρα

Σχετικά Άρθρα

Καρκίνος του τραχήλου της μήτρας: Στις 13 Μαΐου ξεκινά η εφαρμογή του προγράμματος «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»

Στις 13 Μαΐου 2024 θα αρχίσουν να αποστέλλονται τα πρώτα sms για το πρόγραμμα πρόληψης για τον καρκίνο του τραχήλου της μήτρας, το οποίο αφορά 2,5 εκατομμύρια γυναίκες ηλικίας 21-65 ετών.

«Υποστήριξη ατόμων με καρδιοπάθεια και η συμβολή των φροντιστών τους»: Ημερίδα από την ΕΠΙΟΝΗ

Το Ελληνικό Δίκτυο Φροντιστών - ΕΠΙΟΝΗ, σε συνεργασία με τις ενώσεις ασθενών «Η Καρδιά του Παιδιού», «Σκυτάλη» και «Ένωση Καρδιοπαθών Αξιωματικών Π.Ν. – Λ.Σ. και Φίλων» θα πραγματοποιήσει ημερίδα με θέμα «Υποστήριξη ατόμων με καρδιοπάθεια και η συμβολή των φροντιστών τους».

Θερινό κατασκηνωτικό πρόγραμμα για τα παιδιά με Σακχαρώδη Διαβήτη 

Για 33η συνεχή χρονιά, η έμπειρη ομάδα της Π.Ε.Α.Ν.Δ. θα πραγματοποιήσει το εκπαιδευτικό θερινό κατασκηνωτικό πρόγραμμα για τα παιδιά με Σακχαρώδη Διαβήτη.