spot_imgspot_img

Το ψωμί και τα μάτια σας!

Τι αποκαλύπτει μελέτη του Πανεπιστημίου Ταφτς και τι σχέση έχει η κατανάλωσή υδατανθράκων με την όρασή σας;

Η υψηλή κατανάλωση υδατανθράκων, ειδικά επεξεργασμένων όπως: το άσπρο ψωμί, τα γλυκά και το άσπρο ρύζι δεν είναι ό,τι καλύτερο για την υγεία. Αποτελούν ωστόσο και μια από τις αιτίες της παχυσαρκίας.Όμως οι… παρενέργειες δεν σταματούν εκεί….

Σχετική έρευνα του Πανεπιστημίου Ταφτς σχετίζει τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες και με την εμφάνιση καταρράκτη και προβλήματα όρασης. Στο πλαίσιο της έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε 417 γυναίκες, φάνηκε ότι όσες που κατανάλωναν πάνω από 200 γρ. υδατανθράκων την ημέρα για τουλάχιστον 14 χρόνια είχαν τις διπλάσιες πιθανότητες να εμφανίσουν καταρράκτη σε σχέση με γυναίκες που κατανάλωναν 130 γραμμάρια ημερησίως.

Τι μπορείτε να κάνετε; Καταναλώστε τουλάχιστον 3 ½ μερίδες λαχανικών και φρούτων που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίες, και θα μειώσετε τον κίνδυνο καταρράκτη κατά 10 με 15%. Αυτό έδειξε δεκάχρονη έρευνα του Χάρβαρντ που έγινε σε 40.000 γυναίκες.

spot_imgspot_img

Σχετικά Άρθρα

spot_img

Τελευταία Άρθρα

Ποιες δραστηριότητες μειώνουν τον κίνδυνο άνοιας

Η ανάγνωση ενός βιβλίου, η αφιέρωση χρόνου στην οικογένεια και στους φίλους, οι χειροτεχνικές δημιουργίες, η γιόγκα...

Διαβήτης: ευεργετική η βόλτα μετά το φαγητό

Μια σύντομη βόλτα μετά το φαγητό είναι αρκετή για να μειώσετε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα καθώς και το ενδεχόμενο εκδήλωσης σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2.

Σίδηρος: το πολύτιμο μέταλλο που δεν πρέπει να σας λείψει

Ο σίδηρος είναι ένα απαραίτητο μέταλλο για την ομαλή λειτουργία του οργανισμού. Διαβάστε σε ποιες τροφές θα τον βρείτε και πώς δεν θα παρουσιάσετε ανεπάρκεια σιδήρου