«Στην καρδιά του αυτισμού»: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Ιδρύματος Ωνάση 

Πώς μπορεί να μετατραπεί μια επίσκεψη στο νοσοκομείο από πηγή άγχους και αναστάτωσης σε μια θετική εμπειρία για παιδιά, εφήβους και ενήλικες με αυτισμό.

Το Ίδρυμα Ωνάση, αναγνωρίζοντας τις ανάγκες παιδιών και εφήβων με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ), δημιούργησε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Στην καρδιά του αυτισμού», για ειδικούς παιδαγωγούς, θεραπευτές και επαγγελματίες ψυχικής υγείας.

Η επίσκεψη στο νοσοκομείο μπορεί να αποτελεί μια πρόκληση για τα άτομα με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ). Παιδιά, έφηβοι, ενήλικες και οι οικογένειές τους αντιμετωπίζουν συχνά μεγάλες δυσκολίες ακόμα και για τις πιο απλές και αναγκαίες ιατρικές εξετάσεις.

Το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα συνεχίζεται με επιτυχία για δεύτερη χρονιά, έχοντας ως στόχο την εξοικείωση στη χρήση εκπαιδευτικού υλικού και στη δημιουργία εξατομικευμένων κοινωνικών ιστοριών, πρακτικών συμβουλών και βημάτων που θα προετοιμάσουν τα άτομα με ΔΑΦ κάθε ηλικίας να «πάνε στον γιατρό» για καρδιολογικές εξετάσεις.

Μάθετε πώς μπορείτε να βοηθήσετε παιδιά, εφήβους και ενήλικες με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος. να διαχειριστούν θετικά μια επίσκεψη στο νοσοκομείο. Γίνετε εσείς οι επαγγελματίες που μεθοδικά θα μετατρέψουν το άγχος και την αναστάτωση των ιατρικών εξετάσεων σε θετική εμπειρία, αλλάζοντας την ποιότητα ζωής των ανθρώπων με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος.

Πώς αντιμετωπίζουμε έναν άγνωστο χώρο; Την αναμονή, τα μηχανήματα, το άγγιγμα από γιατρούς και νοσηλευτικό προσωπικό; Βρείτε απαντήσεις, συμβουλές και βοηθήστε τα άτομα με ΔΑΦ και τους συνοδούς τους να προετοιμαστούν κατάλληλα και μεθοδευμένα για την επίσκεψή τους στο νοσοκομείο και συμβάλλετε ώστε μια αγχώδης διαδικασία να μετατραπεί σε θετική εμπειρία, αναβαθμίζοντας την ποιότητα ζωής τους.

Σκοπός και μεθοδολογία του προγράμματος

– Εξοικείωση με τα εγχειρίδια που έχουν εκδοθεί από την επιστημονική ομάδα του εκπαιδευτικού προγράμματος «Στην καρδιά του αυτισμού».

– Εκπαίδευση στην εξατομικευμένη χρήση του εκπαιδευτικού εγχειριδίου κοινωνικών ιστοριών.

– Εποπτεία/καθοδήγηση σε μελέτες περίπτωσης των συμμετεχόντων.

Συντονίστρια του προγράμματος είναι η Κατερίνα Δροσινού, Ειδική Παιδαγωγός, Διδάκτωρ Ειδικής Αγωγής, M.Sc. Σχολικής Ψυχολογίας, Μέλος της επιστημονικής ομάδας των ερευνητικών και εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Ιδρύματος Ωνάση.

Το πρόγραμμα πραγματοποιείται διαδικτυακά, μέσω ψηφιακής πλατφόρμας, σε 3 συναντήσεις των 120 λεπτών: την Τρίτη 9/4, την Τρίτη 16/4 και την Τρίτη 23/4/2024 και ώρα 17:00-19:00.

Η διαδικτυακή παρουσία των συμμετεχόντων είναι υποχρεωτική και στις 3 συναντήσεις του προγράμματος.

Περισσότερες πληροφορίες στο τηλ. 210 3713000 και στο Email education@onassis.org.

spot_imgspot_img

Σχετικά Άρθρα

Σχετικά Άρθρα

Σε λειτουργία η 24ωρη τηλεφωνική γραμμή  10201 για την προστασία των ανηλίκων

Ενεργοποιήθηκε από την Ελληνική Αστυνομία η 24ωρη τηλεφωνική γραμμή 10201 για την προστασία των ανηλίκων. Αποστολή της Γραμμής 10201 είναι η υποδοχή καταγγελιών, η κεντρική διαχείριση των περιστατικών και η παροχή ενημέρωσης και συμβουλών.

Ι.Ο.ΑΣ.: Συμβουλές για ασφαλείς εορταστικές εξορμήσεις με το αυτοκίνητο ή την μοτοσικλέτα

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» μας δίνει χρήσιμες συμβουλές για ασφαλείς και ευχάριστες εξορμήσεις με το αυτοκίνητο ή με την μοτοσικλέτα κατά την εορταστική περίοδο του Πάσχα.

Κρίσεις πανικού: Γιατί είναι σημαντική η έγκαιρη αναγνώριση των συμπτωμάτων

Εκτιμάται ότι το 80% του πληθυσμού έχει πάθει έστω για μια φορά στην ζωή του κάποια κρίση πανικού. Όσο τρομακτική κι αν είναι μια κρίση πανικού, η κατανόηση των συμπτωμάτων βοηθά στην αποτελεσματική διαχείρισή της.