spot_imgspot_img

Έχετε στρες; Φάτε καρύδια…

Αν νιώθετε στρεσαρισμένοι δομιμάστε μια χούφτα καρύδια και θα νιώσετε καλύτερα.

Μία νέα μελέτη δείχνει ότι μπορούν να βοηθήσουν τον οργανισμό να διαχειριστεί καλύτερα το στρες, με αποτέλεσμα να μειώνουν σε βάθος χρόνου τον κίνδυνο καρδιοπάθειας. Όπως εξηγούν οι επιστήμονες τα καρύδια είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα-ένα θρεπτικό συστατικό το οποίο έχει τεκμηριωθεί ότι ελαττώνει την “κακή” (LDL) χοληστερόλη και δρα προστατευτικά στην καρδιαγγειακή υγεία. Επίσης μειώνουν την πίεση και μπορούν να αντικαταστήσουν αποτελεσματικά ένα ηρεμιστικό σε συνθήκες στρες.

spot_imgspot_img

Σχετικά Άρθρα

spot_img

Τελευταία Άρθρα

Ποιες δραστηριότητες μειώνουν τον κίνδυνο άνοιας

Η ανάγνωση ενός βιβλίου, η αφιέρωση χρόνου στην οικογένεια και στους φίλους, οι χειροτεχνικές δημιουργίες, η γιόγκα...

Διαβήτης: ευεργετική η βόλτα μετά το φαγητό

Μια σύντομη βόλτα μετά το φαγητό είναι αρκετή για να μειώσετε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα καθώς και το ενδεχόμενο εκδήλωσης σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2.

Σίδηρος: το πολύτιμο μέταλλο που δεν πρέπει να σας λείψει

Ο σίδηρος είναι ένα απαραίτητο μέταλλο για την ομαλή λειτουργία του οργανισμού. Διαβάστε σε ποιες τροφές θα τον βρείτε και πώς δεν θα παρουσιάσετε ανεπάρκεια σιδήρου