Ψηφιακή πλατφόρμα παραπόνων για τον προσωπικό γιατρό

Ψηφιακή πλατφόρμα παραπόνων για την αξιολόγηση του προσωπικού γιατρού από τους πολίτες σχεδιάζει να υλοποιήσει το υπουργείο Υγείας, σε συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και την ΗΔΙΚΑ.

Στόχος του υπουργείου Υγείας είναι να δώσει τη δυνατότητα στους πολίτες να διατυπώνουν σε μια ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα τις καταγγελίες και τα παράπονά τους, σε περίπτωση που δεν έχουν μείνει ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες του προσωπικού γιατρού τους. Η υπηρεσία αποτελεί επέκταση της ηλεκτρονικής «Αίτησης Εναντίωσης» που μπορεί ο πολίτης να καταθέσει μέσω του site του ΕΟΠΥΥ.

«Έχουμε ετοιμάσει -και θα βγουν εγκύκλιοι- να μπορεί ο πολίτης να παραπονείται, εάν τυχόν πήγε στον προσωπικό γιατρό και είτε καθυστέρησε να τον δει, είτε δεν τήρησε το ραντεβού, είτε ζητήθηκαν χρήματα. Η ηλεκτρονική πλατφόρμα θα συμβάλλει επίσης και στην καλύτερη παρακολούθηση της εξέλιξης των ραντεβού με τους πολίτες» δήλωσε ο υπουργός Υγείας κ .Θάνος Πλεύρης.

Το 48% των πολιτών δεν έχει κάνει ακόμη εγγραφή στον προσωπικό γιατρό

Σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Υγείας έως τώρα έχουν εγγραφεί στο σύστημα για τον Προσωπικό Γιατρό 4.700.000 πολίτες και 3.400 γιατροί ενώ δόθηκε και νέα παράταση εγγραφής των πολιτών έως και την 1η Απριλίου 2023. Είναι ενδεικτικό ότι περίπου το 48% των πολιτών δεν έχει κάνει ακόμη εγγραφή στον προσωπικό γιατρό.

Η παράταση αυτή κρίθηκε αναγκαία προκειμένου να μην επιβαρυνθούν οι πολίτες που μπορεί μεν να είναι πρόθυμοι να εγγραφούν, αλλά δεν βρίσκουν γιατρό. Όσοι εγγραφούν στο σύστημα θα έχουν προτεραιότητα από 1/1/2023 κατά τον προγραμματισμό των επισκέψεών τους στα τακτικά εξωτερικά ιατρεία και σε δημόσιες μονάδες δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας.

spot_imgspot_img

Σχετικά Άρθρα

Σχετικά Άρθρα

Σε λειτουργία η 24ωρη τηλεφωνική γραμμή  10201 για την προστασία των ανηλίκων

Ενεργοποιήθηκε από την Ελληνική Αστυνομία η 24ωρη τηλεφωνική γραμμή 10201 για την προστασία των ανηλίκων. Αποστολή της Γραμμής 10201 είναι η υποδοχή καταγγελιών, η κεντρική διαχείριση των περιστατικών και η παροχή ενημέρωσης και συμβουλών.

Ι.Ο.ΑΣ.: Συμβουλές για ασφαλείς εορταστικές εξορμήσεις με το αυτοκίνητο ή την μοτοσικλέτα

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» μας δίνει χρήσιμες συμβουλές για ασφαλείς και ευχάριστες εξορμήσεις με το αυτοκίνητο ή με την μοτοσικλέτα κατά την εορταστική περίοδο του Πάσχα.

Κρίσεις πανικού: Γιατί είναι σημαντική η έγκαιρη αναγνώριση των συμπτωμάτων

Εκτιμάται ότι το 80% του πληθυσμού έχει πάθει έστω για μια φορά στην ζωή του κάποια κρίση πανικού. Όσο τρομακτική κι αν είναι μια κρίση πανικού, η κατανόηση των συμπτωμάτων βοηθά στην αποτελεσματική διαχείρισή της.