Ψηφιακή πλατφόρμα παραπόνων για την αξιολόγηση του προσωπικού γιατρού από τους πολίτες σχεδιάζει να υλοποιήσει το υπουργείο Υγείας, σε συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και την ΗΔΙΚΑ.
Στόχος του υπουργείου Υγείας είναι να δώσει τη δυνατότητα στους πολίτες να διατυπώνουν σε μια ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα τις καταγγελίες και τα παράπονά τους, σε περίπτωση που δεν έχουν μείνει ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες του προσωπικού γιατρού τους. Η υπηρεσία αποτελεί επέκταση της ηλεκτρονικής «Αίτησης Εναντίωσης» που μπορεί ο πολίτης να καταθέσει μέσω του site του ΕΟΠΥΥ.
«Έχουμε ετοιμάσει -και θα βγουν εγκύκλιοι- να μπορεί ο πολίτης να παραπονείται, εάν τυχόν πήγε στον προσωπικό γιατρό και είτε καθυστέρησε να τον δει, είτε δεν τήρησε το ραντεβού, είτε ζητήθηκαν χρήματα. Η ηλεκτρονική πλατφόρμα θα συμβάλλει επίσης και στην καλύτερη παρακολούθηση της εξέλιξης των ραντεβού με τους πολίτες» δήλωσε ο υπουργός Υγείας κ .Θάνος Πλεύρης.
Το 48% των πολιτών δεν έχει κάνει ακόμη εγγραφή στον προσωπικό γιατρό
Σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Υγείας έως τώρα έχουν εγγραφεί στο σύστημα για τον Προσωπικό Γιατρό 4.700.000 πολίτες και 3.400 γιατροί ενώ δόθηκε και νέα παράταση εγγραφής των πολιτών έως και την 1η Απριλίου 2023. Είναι ενδεικτικό ότι περίπου το 48% των πολιτών δεν έχει κάνει ακόμη εγγραφή στον προσωπικό γιατρό.
Η παράταση αυτή κρίθηκε αναγκαία προκειμένου να μην επιβαρυνθούν οι πολίτες που μπορεί μεν να είναι πρόθυμοι να εγγραφούν, αλλά δεν βρίσκουν γιατρό. Όσοι εγγραφούν στο σύστημα θα έχουν προτεραιότητα από 1/1/2023 κατά τον προγραμματισμό των επισκέψεών τους στα τακτικά εξωτερικά ιατρεία και σε δημόσιες μονάδες δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας.