spot_imgspot_img

Επιστημονική μελέτη: Έτσι θα προλάβετε τον πόνο στη μέση

Τον πόνο στη μέση έβαλαν στο «μικροσκόπιο» Αυστραλοί ερευνητές και βρήκαν ότι υπάρχει τρόπος να προληφθεί με μια απλή συνήθεια: την άσκηση.

Άλλος ένας λόγος προστίθεται στην πολυάριθμη λίστα των λόγων για τους οποίους πρέπει να ξεκινήσουμε γυμναστική. Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Σίδνεϊ αξιολόγησαν 23 μελέτες που περιελάμβαναν σχεδόν 31.000 άτομα και διαπίστωσαν ότι η άσκηση, είτε μόνη της, είτε σε συνδυασμό με εκπαίδευση των ατόμων (να αναγνωρίζουν τις ανάγκες του σώματός τους), μπορεί να αποτρέψει τον πόνο στην μέση.

Συγκεκριμένα, τα ευρήματά τους έδειξαν ότι η άσκηση σε συνδυασμό με εκπαίδευση μειώνει τον κίνδυνο για επεισόδιο πόνου στη μέση κατά 45 %, ενώ η άσκηση μόνη της κατά 35 %. Τέλος, ο κίνδυνος του χρόνου απουσίας από την εργασία, λόγω οσφυαλγίας, μειώθηκε κατά 78 %.

Ωστόσο, τα οφέλη του συνδυασμού άσκησης και εκπαίδευσης μειώθηκαν έναν χρόνο μετά, ενώ τα οφέλη της άσκησης μόνο εξαφανίστηκαν.

Σύμφωνα με συγγραφείς, το μειωμένο αυτό όφελος ενδέχεται να είναι το αποτέλεσμα της μειωμένης προσήλωσης στη συνέχιση της άσκησης, στο διάστημα μετά την περίοδο παρέμβασης. Όπως υποστηρίζουν οι ίδιοι, το συγκεκριμένο εύρημα εγείρει ένα σημαντικό ζήτημα: για να παραμείνει η άσκηση προστατευτική έναντι μελλοντικής οσφυαλγίας, πιθανόν να απαιτείται να είναι συνεχής.

Τέλος, οι ερευνητές δεν βρήκαν καμία απόδειξη ότι η εκπαίδευση από μόνη της, οι ειδικές ζώνες ή οι ειδικοί πάτοι παπουτσιών μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης πόνου στη μέση.

Η μελέτη δημοσιεύθηκε στο περιοδικό JAMA Internal Medicine.

spot_imgspot_img

Σχετικά Άρθρα

spot_img

Τελευταία Άρθρα

Φρουτοσαλάτα εποχής για έξτρα βιταμίνες

Φτιάξτε στο άψε σβήσε μια δροσερή και θρεπτική φρουτοσαλάτα...

Καλύτερη μνήμη; Ζητήστε αύξηση!

Οι χαμηλοί μισθοί σε μόνιμη βάση ή για μεγάλα χρονικά διαστήματα συνδέονται με σημαντικά ταχύτερη εξασθένηση της μνήμης στην ζωή μας την περίοδο της τρίτης ηλικίας, σύμφωνα με νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.