Ομελέτα με μανιτάρια για την ενίσχυση της μνήμης

Φτιάξτε σε χρόνο dt μια νόστιμη ομελέτα με μανιτάρια που χάρη στα συστατικά τους στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής συμβάλλουν στην πρόληψη προβλημάτων μνήμης

Υλικά

1 αυγό

2 ασπράδια αυγών

αλάτι και πιπέρι.

Εκτέλεση

Χτυπήστε το αυγό, τα ασπράδια αυγών, και προσθέστε αλάτι και μαύρο πιπέρι. Σοτάρετε ½ φλιτζάνι του τσαγιού μανιτάρια και 1 κουταλιά της σούπας ψιλοκομμένο κρεμμυδάκι και 1 κουταλιά της σούπας κρέμα γάλακτος. Προσθέστε τα αυγά και βάλτε να ψηθούν.

Τα οφέλη

Η κατανάλωση μανιταριών τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα μπορεί να συμβάλει στην πρόληψη της απώλειας μνήμης και λεκτικών προβλημάτων στους ηλικιωμένους, σύμφωνα με έρευνα από τη Σιγκαπούρη.

Η ιδιότητα αυτή των μανιταριών οφείλεται σε ένα αντιοξειδωτικό που βρίσκεται στα μανιτάρια μπορεί να λειτουργεί προστατευτικά για τον εγκέφαλο.

spot_imgspot_img

Σχετικά Άρθρα

Σχετικά Άρθρα

Καροτόσουπα για καλύτερη όραση

Κρύο; Καιρός για σούπα και μάλιστα μια νόστιμη σούπα που θα ενισχύσει την όραση σας στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής

Μαυρομάτικα φασόλια με σπανάκι κατά της αναιμίας

Το σπανάκι αποτελεί μια καλή πηγή φυτικού σιδήρου που μπορεί να σας βοηθήσει να λάβετε την ποσότητα που χρειάζεστε μέσα από ένα θρεπτικό και νόστιμο πιάτο

Φασολάκια με φυστικοβούτυρο για ενίσχυση της γονιμότητας

Δοκιμάστε έναν γευστικό συνδυασμό που θα ενισχύσει τη γονιμότητά σας: φασολάκια με φυστικοβούτυρο