spot_imgspot_img

Ομελέτα με μανιτάρια για την ενίσχυση της μνήμης

Φτιάξτε σε χρόνο dt μια νόστιμη ομελέτα με μανιτάρια που χάρη στα συστατικά τους στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής συμβάλλουν στην πρόληψη προβλημάτων μνήμης

Υλικά

1 αυγό

2 ασπράδια αυγών

αλάτι και πιπέρι.

Εκτέλεση

Χτυπήστε το αυγό, τα ασπράδια αυγών, και προσθέστε αλάτι και μαύρο πιπέρι. Σοτάρετε ½ φλιτζάνι του τσαγιού μανιτάρια και 1 κουταλιά της σούπας ψιλοκομμένο κρεμμυδάκι και 1 κουταλιά της σούπας κρέμα γάλακτος. Προσθέστε τα αυγά και βάλτε να ψηθούν.

Τα οφέλη

Η κατανάλωση μανιταριών τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα μπορεί να συμβάλει στην πρόληψη της απώλειας μνήμης και λεκτικών προβλημάτων στους ηλικιωμένους, σύμφωνα με έρευνα από τη Σιγκαπούρη.

Η ιδιότητα αυτή των μανιταριών οφείλεται σε ένα αντιοξειδωτικό που βρίσκεται στα μανιτάρια μπορεί να λειτουργεί προστατευτικά για τον εγκέφαλο.

spot_imgspot_img

Σχετικά Άρθρα

spot_img

Τελευταία Άρθρα

Ποιες δραστηριότητες μειώνουν τον κίνδυνο άνοιας

Η ανάγνωση ενός βιβλίου, η αφιέρωση χρόνου στην οικογένεια και στους φίλους, οι χειροτεχνικές δημιουργίες, η γιόγκα...

Διαβήτης: ευεργετική η βόλτα μετά το φαγητό

Μια σύντομη βόλτα μετά το φαγητό είναι αρκετή για να μειώσετε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα καθώς και το ενδεχόμενο εκδήλωσης σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2.

Σίδηρος: το πολύτιμο μέταλλο που δεν πρέπει να σας λείψει

Ο σίδηρος είναι ένα απαραίτητο μέταλλο για την ομαλή λειτουργία του οργανισμού. Διαβάστε σε ποιες τροφές θα τον βρείτε και πώς δεν θα παρουσιάσετε ανεπάρκεια σιδήρου