Νουντλς με μπρόκολο κατά του καρκίνου

Το μπροκολο περιέχει ασβέστιο, φώσφορο, μαγνήσιο και σίδηρο και υψηλή συγκέντρωση βιταμινών. Επωφεληθείτε από όλα αυτά με μια γευστική συνταγή…

 

Υλικά

 

1 πακέτο νουντλς

Λίγα φρέσκα φασολάκια

1 μπρόκολο σε κομμάτια

¼ κύβου μαγειρικής με λαχανικά

100 γρ. σολομός

1 κ.γ. σόγια σος

 

Εκτέλεση

01.Ρίχνετε τα νουντλς σε ένα μικρό τηγάνι καλύπτοντάς τα με βραστό νερό. Στη συνέχεια, βάζετε το μπρόκολο και τα φασολάκια σε ένα μπολ με λίγο νερό. Μέσα σ’ αυτό λιώνετε τον κύβο λαχανικών κι έπειτα βάζετε  το σολομό σε ένα πιάτο και το καλύπτετε το με διαφανή μεμβράνη.

02 Ανακατεύτε όλα τα υλικά σε ένα βαθύ πιάτο και έπειτα τα βάζετε στο φούρνο μικροκυμάτων για ενάμιση λεπτό. Προσθέτετε τη σόγια σος.

Τα οφέλη

Το μπροκολο περιέχει ασβέστιο, φώσφορο, μαγνήσιο και σίδηρο και υψηλή συγκέντρωση βιταμινών (όπως βιταμίνες Α, C και Κ). Έρευνες έχουν αποδείξει ότι η σουλφοραφάνη, μια θρεπτική ουσία που βρίσκεται μέσα σ’ αυτό, μπορεί να βοηθήσει στην μάχη κατά του καρκίνου.

spot_imgspot_img

Σχετικά Άρθρα

Σχετικά Άρθρα

Πίτσα με λουκάνικα γαλοπούλας κατάλληλη για διαβητικούς

Αν κάνετε δίαιτα ή θέλετε να κρατάτε σε ισορροπία τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας μπορείτε τώρα να το κάνετε με τον πιο νόστιμο τρόπο…

Καρπάτσιο τόνου

Φτιάξτε μια εύκολη και γευστική συνταγή με τόνο και επωφεληθείτε από τα καλά λιπαρά που περιέχει 

Πιλάφι με αρακά

Γνωρίζατε ότι ο αρακάς στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη του καρκίνου του στομάχου; Απολαύστε ένα πεντανόστιμο πιάτο με…παράπλευρα οφέλη