spot_imgspot_img

Πίτσα λαχανικών

Φτιάξτε μια Light πίτσα λαχανικών πλούσια σε βιταμίνες και φυτικές ίνες που αποδεσμεύουν  αργά και σταδιακά ενέργεια στον οργανισμό.

Υλικά  

1 αραβική πίτα

1 πιπεριά

Ένα κρεμμύδι

1 ντομάτα

Μερικές ελιές

Μανιτάρια

2 κουταλιές σούπας σάλτσα ντομάτας

μία κουταλιά σούπας λάδι

Μερικά φύλλα βασιλικού

Εκτέλεση

1.Στρώνετε την πίτα σ’ ένα ταψί και την  αλείφετε με κέτσαπ αραιωμένη με 2 κουταλιές νερό.

2.Κόβετε τις ντομάτες και τα κρεμμύδια σε λεπτές ροδέλες, την πιπεριά σε λωρίδες και αφαιρείτε από τις ελιές τα κουκούτσια.

  1. Απλώνετε την ντομάτα, προσθέτετε το κρεμμύδι, την πιπεριά, τις ελιές και μερικά φύλλα βασιλικού. Περιχύνετε με το λάδι.
  2. Βάζετε την πίτσα σε προθερμασμένο φούρνο στους 200º C και ψήνετε για περίπου 10 λεπτά. Στα τελευταία 2-3 λεπτά ενεργοποιείτε τον αέρα.

 

Τα οφέλη

Το ελαϊκό οξύ  από τις ελιές σε συνδυασμό με τα αντιοξειδωτικά συστατικά των λαχανικών συμβάλλει στη μείωση του κινδύνου υπέρτασης και άλλων παραγόντων που συνδέονται με την καρδιακή νόσο.

spot_imgspot_img

Σχετικά Άρθρα

spot_img

Τελευταία Άρθρα

Εκπαιδευτικό Διαδικτυακό Σεμινάριο- Webinar

«Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς- Πτυχές της Σύγχρονης Πραγματικότητας»

Καρδιά: Ανατομία, Παθήσεις, Διάγνωση & Θεραπείες

Η καρδιά είναι ένα μυϊκό όργανο στο μέγεθος γροθιάς, μια ακούραστη αντλία που διοχετεύει αίμα στο ανθρώπινο σώμα μέσω

Μπορεί η διατροφή να βοηθήσει στην ελάττωση της αρτηριακής πίεσης;

 Γράφει η Ζωή Φουστέρη, MD, MSc, Γενικός Οικογενειακός Ιατρός https://fousterizoi.gr/